NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Haha Gait, jullie zijn echt grappig ^^ Gefeliciteerd met je 50k! Hebben jullie de write-a-thon gehaald? :)

Gait

We hebben hem zelfs 2 keer gehaald :D (Er waren 3 virtuele schrijvers bij, zonder die hebben we hem dik 1,5 keer gehaald).

Roggie

Joe.

Kevindemen

Gefelicireerd, Roggie99 :)

Ik laat het voor vandaag. Mis de concentratie ervoor :/
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

domien

Ben sinds gister volop bezig, met mijn oude computer kreeg ik er amper worden uitgeschud.
Gisteren 3800 woorden uit mijn mouw geschud nu sta ik op 5000. Met wat geluk moet 45K in 12 dagen nog wel lukken.

"In this world there are no sides, just players"

Erwipro

Kevindemen

Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

Gefeliciteerd :D Op welke dagen eindigen jullie als jullie in dit tempo door blijven gaan?:)

Kevindemen

Dit tempo niet. Ben al paar dagen ziekjes en druk en merk dan geen concentratie te hebben ervoor :/
Moet vandaag toch maar weer eens gaan schrijven.

domien

At This Rate You Will Finish On January 30, 2015

Als je weet dat dat eergisteren nog eind december 2016 was heb ik toch al bijna 2 jaar bijgehaald :p

Nu in 3 dagen iets van een 10,000 worden geschreven om proberen mezelf weer in de race te slagen.

Gait

Zoals ik eerder al aangaf krijgt iedereen chocolade van me als ze winnen :D extra motivatie misschien?:3

domien

Winnen als ik vanaf de 18e tel zal me wel lukken. Ik weet nieg of dat ook geld als je vanaf de 1e telt

Kevindemen

Citaat van: Gait op 20 november 2014, 21:21:04
Zoals ik eerder al aangaf krijgt iedereen chocolade van me als ze winnen :D extra motivatie misschien?:3

Met cacao dat over een paar jaar onbetaalbaar is, ... prachtige prijs :D

Erwipro

Ik zou op 4 december klaar zijn. Wat natuurlijk zuur is, en wat ik niet ga laten gebeuren. Ik loop nog maar 3500 woorden achter, maar ik weet niet of dat vandaag gaat lukken. Ik ben al wel lekker bezig though :P

Roggie

Mh... De laatste 10k in de laatste 10 dagen...

Ik ben er klaar voor 8)
Joe.