Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Vandaag moet het gebeuren!  8)

Ik wil naar de 15000 toe!

Gait

*doet een peptalk die nogal waardeloos is naar iedereen :D*

Kevindemen

Citaat van: Gait op 11 november 2014, 08:54:28
Haha, alles met een @ ervoor die zijn er niet, dat zijn robots en de beheerders van de chat. Sommigen hebben ook de chat gedownload en blijven online staan :) Maar kan best zijn dat je toevallig wel een nacht getroffen hebt dat er mensen zijn:P ik  ben vaak 1 van de laatste die weg gaat xD (ook al chat ik dan niet maar sta ik wel online)

Nou ja, er praatte iemand terug en heb nog een word war gehouden, dus neem aan dat er dan iemand online was :P
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

Haha ja dan is er iemand online xD Meestal zie ik rond een uur of 2 iedereen verdwijnen.

bert-boefjes

Zo, net weer een stuk geschreven. Vandaag al van 1400 woorden naar 4452 woorden gegaan. Als ik straks terug kom van toneel dan nog even verder schrijven, want heb nu wel een idee welke kant ik op wil met het verhaal.
Mijn streven is om voor ik ga slapen de 10.000 woorden gehaald te hebben.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

Toi, toi, toi!  O0
Gaat je wel lukken.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Devyathe

Linqy

Ik begin eindelijk in te lopen!

15k XD

Gait

@Devyathe, ik heb je toegevoegd :)

En nice @Linqy! Hoeveel moet je nog om op schema te zijn?

Ik hoop vandaag de 30K te halen

Erwipro

Wat grappig dat ik er ook tussen sta. :P
Ik had berekend dat als ik gisteren, vandaag en morgen 4k zou schrijven, dat ik weer op schema zou liggen. Is al niet gelukt :P Maar ik doe m'n best. Op een goede dag kan ik 3k halen, en een dagdoel is al niet moeilijk meer :)

Kevindemen

Oh, moet dan wel lukken, toch? Succes :)

Gait

Godverdomme!!!! Mijn computer is kapot! Weg verhaal weg alles kloteding! * gaat naar mediamarkt en hoopt dat ze hem aan de praat krijgen*

geerte11

Citaat van: Gait op 13 november 2014, 16:53:43
Godverdomme!!!! Mijn computer is kapot! Weg verhaal weg alles kloteding! * gaat naar mediamarkt en hoopt dat ze hem aan de praat krijgen*

Nee dat meen je niet.. dat is wel heel erg :O

Gait

HET IS GERED :D
Stomme laptop weigerde alles te openen en ze hebben verhaal er bij mediamarkt af gekregen en natuurlijk toen ik daar wilde alten zien wat er gaande was deed mijn pc het weer...
Nu staat hij wel op een sticky!

bert-boefjes

Wat ontzettend fijn zeg!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!