NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Gait

NaNoWriMo staat weer voor de deur, de National Novel Writing Month!

Wie doen er allemaal mee?

Voor de mensen die mee willen doen aan de gezellige chat en de wars die daar gehouden worden, wees welkom:
http://dutchnano.net/dutchnano-chat/

EMIBH

Heel misschien ga ik verder schrijven aan mijn NaNo van twee jaar geleden, heb daar veel nieuwe dingen voor bedacht. Ligt een beetje aan de studiedruk, ik wil dit jaar namelijk wel alle/genoeg punten halen.

domien

Dat van die mailtjes niet lezen komt me zeker bekend voor.  ::)

Hangt er vanaf of ik eind oktober een goed idee in mijn hoofd heb zitten.

"In this world there are no sides, just players"

Gait

Ik zit al jaar met mijn idee in hokfd maar weiger te schrijven xD dat hou ik over voor nano. Ben momenteel bezig die van vorig jaar te verbeteren. Andere woorden opnieuw schrijven xD

t4nd

Ik heb een idee klaarliggen en aangezien ik er nooit aan kom om te beginnen met schrijven ga ik dit jaar compleet voor NaNo gaan :D.
Nu dus een maandje wat voorbereidend werk doen en alvast namen voor personen & locaties verzinnen (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Gait

Leuk dat je meedoet @t4nd,

Weet iemand overigens wanneer we 2014 alvast de informatie kunnen toevoegen?

Beertyah

Ik ga een vervolg schrijven op m'n verhaal van vorig jaar. :)

Roggie

Mh... To write or not to write?
Joe.

Gait

To write of course :3

Ik ga dit jaar proberen in het engels te schrijven dus ben heel benieuwd :3

Roggie

To write it is 8)

Ik had laatst een mislukte intro geschreven, die maar weggooien en dan knallen. Ik schrijf nu wat sneller dan drie jaar geleden plus dat ik nu wat vloeiender ben in mn engels.

Ik moet echt mn oude NaNo van deze site afbranden. :')

Afijn, zin in! :D
Joe.

Gait

Haha, nou mijn engels zou waarschijnlijk ook niet vloeiend gaan. Ik ben wel al bezig met begin schrijven, rest is voor NaNo. Vorig jaar begon ik echt op 1 november, maar merkte toen dat ik best moeite had erin te komen.. Dus gewoon begin staat klaar, rest komt wel :3

Roggie

Argh

Ik probeer de hele dag al wat ideetjed op te doen. Iedere keer denk ik datik wat heb en dan blijkt het plot gebrokrn te zijn .-.
Joe.

bert-boefjes

Ik denk dat ik dit jaar ook een gokje ga wagen :)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Roggie

Succes :'D

Heb je al eens eerder meegedaan?

Ik ben nu toch een oud detectiveplot aan het opduikelen. Kijken of het wat gaat worden...

Edit 1: Dat werd dus niks xd Nu maar coming of age outline proberen, ik heb er zin in :D
Joe.

Gait

http://dutchnano.net/dutchnano-chat/
De chat is ook best gezellig en je kan ook mee doen aan Wars, dan geeft chat je een seintje als die begint en alles (om meer te kunnen schrijven) erg leuk :3

En leuk dat je ook mee doet Bert!