Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Met Pokémon Omega Ruby voor mijn neus, en theatervoorstellingen dit weekend en generale morgen wordt het nog een opgave om het te halen :P
Maar zou zuur zijn, we zijn zo dichtbij.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

bert-boefjes

Ik heb het voor dit jaar opgegeven. Gewoon gebrek aan tijd om er echt aan te zitten gehad in het begin en op den duur speelt dat parten
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Roggie

Wait, we hebben zondag toch ook nog? :o
Joe.

Gait

Roggie

Op die vakkeskalenders is geen vakje voor laatste zondag xd
Joe.

Kevindemen

Op de website staat duidelijk 1-30. Ik ga een zondag de laatste 5K woorden schrijven hopelijk. :P
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Roggie

Wtf... 0_0

Ik ben plots van 41k naar 43k gegaan.

Ik kan niets vinden wat dubbel in m'n document staat.

Drie woordentellers geven ± hetzelfde aantal woorden.

WAAR KOMT DIE 3K VANDAAN

Edit: blijkbaar zit er een bug in m'n tekstverwerker die telkens een stukje dupliceerde. Totdat het 6k lang was ::)

oftewel, motiveer me eens wat ik moet nogal veel doen de laatste twee dagen xD

Edit edit: omaigosh, 48,002 woorden 0_0
Joe.

Gait

HUP IEDEREEN DE LAATSTE UURTJES JULLIE KUNNEN HET! (Denk maar aan de chocolade die je krijgt van mij als je het haalt :3)

Roggie

OH MY GAWD

ELFDUIZEND WOORDEN IN DE LAATSTE TWEE DAGEN

Ohmaigosh dat filmpje. Die cheers. Episch.
Joe.

Erwipro

* Erwipro heeft het zojuist gehaald

Ik ga ff meecheeren met die gasten :P En ik heb al ff hiep hoi gezegd op de chat :P

* Erwipro is heel blij

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ok doei.

Erwipro

Oh en gefeliciteerd voor iedereen die het ook gehaald heeft natuurlijk! :D

* Erwipro cheert nog meer ^^

Kevindemen

Ik heb het gehaald. Mijn verhaal is nog niet af, maar de 50K is binnen :D :D :D

Rain

omg.. :') ik hád het gewoon opgegeven en toen ben ik zaterdagmiddag weer gaan schrijven. met 16k te gaan voor 2 dagen.. Maar ik heb het ook gehaald! :D:D:D

bert-boefjes

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

Volgend jaar weer een kans? :)
Dan ga je het gewoon halen!