Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Gelukkig maar Gytha! Niet teveel tijd verloren? c:
Joe.

Kevindemen

Citaat van: Gait op 13 november 2014, 19:56:41
HET IS GERED :D
Stomme laptop weigerde alles te openen en ze hebben verhaal er bij mediamarkt af gekregen en natuurlijk toen ik daar wilde alten zien wat er gaande was deed mijn pc het weer...
Nu staat hij wel op een sticky!

Gelukkig! Je was net zo goed op weg! En bent... :)
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Erwipro

*doet dansje* Ik ben de 20k voorbij! :D

Gait

Kevindemen

Gefeliciteerd! Goed bezig.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

Ik ben onderweg naar de write-a-ton in utrecht. Zijn er hier nog meer mensen die daarheen gaan?

Rain

Finally! Gisteravond de 15k gehaald :) Ik wil vandaag voor de 20 gaan, ik loop zo ver achter! XD

Rain

Citaat van: Gait op 13 november 2014, 19:56:41
HET IS GERED :D
Stomme laptop weigerde alles te openen en ze hebben verhaal er bij mediamarkt af gekregen en natuurlijk toen ik daar wilde alten zien wat er gaande was deed mijn pc het weer...
Nu staat hij wel op een sticky!
Yay! :D

Ralmuski

Gait

Gisteren was er heel wat aapjes kijken in de V&D naar ons. Echt best wel vervelend  xD (We waren met groep van 15 mensen allemaal achter laptop en niet praten tegen elkaar tijdens de wars xD Mensen vonden het blijkbaar erg interessant...)
Toen had ik maar dit briefje gemaakt:

En dames en heren... I MADE IT!!!! 50.000 woorden gehaald :D

Kevindemen

Gefeliciteerd, Gytha! :)

Roggie

GOED GEDAAN GAIT!

Is dit een soort forumrecord inmiddels?

Ik ben ook een inhaalslag aan het maken trouwens. Nog maar 3.5k achter (:
Joe.

bert-boefjes

Ik vrees dat het mij niet meer gaat lukken, Ik ga wel me best doen moet eerst de 10.000 woorden maar eens zien te halen.

Duimen jullie voor me?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

Ik duim voor je. :) Maar gaat je wel lukken die 10.000.

bert-boefjes

De inspiratie heb ij wel maar tijd is een beetje probleem, maar ik ga het alsnog proberen
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!