NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Haha ik had mijn intro ook wat korter geplant maar ben er nog niet klaar mee... XD 15k intro

Kevindemen

Ik ben de 13.000 gepasseerd.  :) Gaat wel lekker.
Omdat ik enkele hoofdstukken bedacht heb die nog niet direct aansloten aan het verhaal, maar die ik wel graag wilde schrijven omdat ik er momenteel erg veel inspiratie voor had, moet ik binnenkort nog wel even wat hoofdstukken daartussen schrijven.

En dat is trouwens een redelijk lang intro. :P
Hoe lang gaat het daadwerkelijke verhaal dan wel niet worden? @Gait
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

uhm het was niet de bedoeling dat het lang werd?xD maar ik vrees er nu wel voor eigenlijk...

Gait

Yes! 20000 gepasseerd :D

Kevindemen

Ik heb vandaag verzaakt door even niet te tikken, zit toch nog boven het minimale aantal woorden dat er vandaag moest staan :P
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

bert-boefjes

Nu 340 al afgelopen is, heb ik meer tijd om te typen. Gaat spannend worden.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Roggie

Argh, ik heb er pas 12k :| Mag ik een peptalk? 8D
Joe.

Gait

Succes Bert!

Peptalk peptalk uhm... @Roggie99 je kan het! Zet hem op, ga lekker warren, aan een stuk doorschrijven het nette komt later wel als je nu eerst maar je verhaal opgeschreven hebt! Wars zijn heel behulpzaam om lekker snel te tiepen en aan 1 stuk door te gaan dus doe lekker mee :D

Roggie

Thanks Gait, zal zeker een keer meedoen! (: Vandaag in ieder geval 2.2k, en morgen waarschijnlijk hetzelfde. Ik ga ervoor 8D
Joe.

Devyathe

Citaat van: Roggie99 op 10 november 2014, 07:19:20
Argh, ik heb er pas 12k :| Mag ik een peptalk? 8D

Ik ben vandaag ook pas boven 10k gekomen, nu op 15049. Hoop vandaag nog aan 16666 te komen zodat ik weer op schema loop.

Kevindemen

Citaat van: Gait op 10 november 2014, 10:03:05
Succes Bert!

Peptalk peptalk uhm... @Roggie99 je kan het! Zet hem op, ga lekker warren, aan een stuk doorschrijven het nette komt later wel als je nu eerst maar je verhaal opgeschreven hebt! Wars zijn heel behulpzaam om lekker snel te tiepen en aan 1 stuk door te gaan dus doe lekker mee :D

Waar worden die wars gehouden dan? :P

Gait

Op de chatsite die ik al meerdere keren heb gegeven :)
Hij staat op de beginpagina.
Als je binnenkomt is het handig om te kijken of er al wat ingeplant is. Dat doe je met de volgende codes:

.plannedwars
Dan krijg je een overzicht met wat gepland is.

.activewars
Dan heb je een overzicht met wat op dat moment bezig is.

Als je mee wilt doen dan doe je dit:
.participate <nummer>
Voorbeeld: .participate 330
Op het nummer komt nummer van de war te staan, dat is te zien als je opvraagt welke er zijn.

Om zelf een war in te plannen doe je dit:
.war <begintijd> <eindtijd>
Voorbeeld: .war 15:00 15:15
Bij deze moet je dan altijd nog participate doen.

Participate is officieel niet nodig, maar je krijgt dan een melding ervan.

Na de war krijg je ook een melding ervan en dan lever je je score in, wat je dus in die tijd geschreven hebt. Dat doe je zo:
.score <warnummer> <score>
Voorbeeld: .score 330 1234

In de chat zijn verder nog leuke dingetjes die je met code's kan opvragen.
/nick <nieuwe naam>
Veranderd je nickname.

* Gait
staat hetzelfde voor wat sommigen tussen sterretjes zeggen.
Dus ipv *gaat aan het werk*
kan je /me doen, dan staat er: <nickname> gaat aan het werk
:P

.lart <naam>
Dan kan je mensjes pesten, dan beledigd de computer iemand :)

geef me een gerne
zonder hoofdletters, maar dan geeft hij je een genre waar je over kan schrijven.

.load en .pull
Dit is een grapje maar momenteel staat hij uit, het is een gurwel spelletje maar je kan een pistool laden en russisch rolet spelen met elkaar. (Er is nog een code dat hij de kogel laat rollen maar die  code vergeet ik telkens xD)

.wik <onderwerp>
Zoekt de chat voor je dingen op op wikipedia.

En ik sla waarschijnlijk nog heel wat over:P

Kevindemen

Er zijn zelfs 's nachts mensen in de chat. Een wereld gaat er open :P
Had ik eigenlijk niet verwacht. Bedankt voor de tip @Gait

Btw, net de 20K voorbij.

Gait

Haha, alles met een @ ervoor die zijn er niet, dat zijn robots en de beheerders van de chat. Sommigen hebben ook de chat gedownload en blijven online staan :) Maar kan best zijn dat je toevallig wel een nacht getroffen hebt dat er mensen zijn:P ik  ben vaak 1 van de laatste die weg gaat xD (ook al chat ik dan niet maar sta ik wel online)

bert-boefjes

IK moet sowieso nog veel inhalen :P
net over de 1500 woorden heen XD
Maar het gaat me lukken! Ik heb eindelijk inspiratie welke kant ik op wil gaan met me verhaal.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!