Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Gewoon nadat het verhaal klaar is alles aanpassen:P Bij nano alls gewoon negeren en eroverheen schrijven. Vorig jaar had ik ook iets en later in het verhaal was dat gewoon compleet veranderd. Dus als je eerste hoofdstuk las daar gebeurde dit in en laatste hoofdstuk was de reden wat er daar gebeurd was helemaal anders :P

*hoopt de 10K nog te halen vandaag*

Kevindemen

Je loopt lekker voor op schema. Ik loop nu eigenlijk net iets over het aantal woorden dat minimaal vandaag nodig is.
En heb ondertussen de plotfout toch al rechtgebreid. Was maar een kleintje. Gewoon jaartallen en leeftijden wegschrijven hielp al een hoop.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Roggie

Argh, sla mijn wordcount eens op, website :'c

Welke tekstverwerker gebruiken jullie eigenlijk?
Joe.

Kevindemen

Gewoon Microsoft Word. Of Open Office. Eigenlijk door elkaar, omdat ik Open Office gewoon vaak gebruikte.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

Word en Sigil :P Ik schrijf alles op word maar zet de hoofdstukken op Sigil zodat ik ze op mijn ereader kan zetten ^^ Maar schrijven op Sigil is nogal kut O.o ctrl z doet het 9 van 10 keer niet dus ben telkens helft tekst kwijt als ik backspace doe xD

Whooh! 10K gepasseerd!! :D

Roggie

Nice! Mijn wordcount doet 't nog steeds niet :(

Ik schrijf de laatste tijd trouwens vaak met FocusWriter. Dat is gewoon typen op een blauwe achtergrond in full screen, dus 0 afleiding en niets op je scherm behalve je tekst en optioneel je wordcount c:
Joe.

Gait

Nee er zit een bug in, af en toe proberen achter elkaar dan werkt hij wel. En je kan het op 2 manieren doen. Bij "My Novel" en dan edit en dan gewoon neerzetten hoeveel woorden je hebt.
Maar je kan ook naar "My Novel" dan "Stats" en dan "edit wordcount by day"
Een van de twee doet het meestal wel :P Ik heb er ook last van, ik hou gewoon vol tot hij het wel doet xD

Kevindemen

Ach, volgens mij was vanmiddag de nanwrimo-site overbelast. Kon er soms ook niet op.

Gait

Nee er doen ook veel meer mensen mee dit jaar dan anders, volgens mij hebben ze daar niet op gerekend. Gewoon blijven proberen het lukt wel uiteindelijk:P

Omg haat aan nachtelijke wordwars... Dag vijf is nog geen uur bezig en heb nu al mijn woordenaantal gehaald xD Ach lekker rustig dagje morgen.

Gait

@Golovior, hebben jullie toevallig ook een naam op nano die ik kan toevoegen in het tabelletje?:)

Linqy

Golovior en Ger :)

Ik heb een paar dagen verzaakt - maar ga vandaag helemaal los!

Roggie

Go go go Linqy :D

Ik denk dat ik deze dag wel ga laten vallen, though :( In het weekend inhalen, dan wil ik een extra 10k schrijven (kan er aan liggen dat er meer dan vier uur zitten tussen twee presentaties op open dag :| ).
Joe.

bert-boefjes

Ik heb het geprobeerd maar ik kan vannacht niet echt in slaap komen. Dan maar radio aanzetten op het foute uur van Q-Music en de achterstand met schrijven eens in halen. OF tenminste achterstand, gewoon beginnen XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Gait

Succes met inhalen Bert!

Ik heb de 15.000 gepasseerd !

Roggie

Nais Gait! De 10k hier net gepasseerd, dus ik lig een paar woorden achter op schema. Dit weekend knallen dan maar. Ik zat alleen in een ellenlange winkelscone die maar niet wilde ophouden xD Ik had er 2,000 woorden voor ingepland, en het zijn er nu bijna 7,000. Eer het hoofdstuk is afgelopen zal ik waarschijnlijk rond de 7.5K zitten :')
Joe.