Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Ik ga hem niet plaatsen, hij is daar te belabberd voor geschreven xD Ik wil ook verder schrijven om zoveel te halen maar heb geen tijd meer vandaag moet van alles doen. Morgen hele dag vrij!

PiperWyatt

Ik heb nog idee waarover te schrijven xD Stiekem wil ik het verhaal waar ik in Yolo met Yara en Loetje aan werkte verder uitwerken voor mijn personage, zodat ik ook wat meer en beter weet hoe met dat verhaal mee te schrijven xD Maar dat vind ik dat weer niet leuk omdat ik dat idee dan steel xD Hmmph xD

Linqy

Ik ga vandaag beginnen - moest gisteren werken/uit eten...

En ik wil m'n verhaal - mocht ik minstens de 10000 halen - hier best ook posten dan :)

Beertyah

Proloog is af, eerste hoofdstuk hopelijk tegen vanavond :)

Zie dat er dit jaar precies meer mensen meedoen? Of was dat vorig jaar ook zo dat er gewoon een heel aantal afhaakten?

Gait

Vorig jaar deden er vrij weinig mensen mee volgens mij. Dus kan wel kloppen dat het lijkt dat er meer mensen mee doen :P

bert-boefjes

Hoe krijg je dat blauwe balkje?
want ik heb lopen zoeken maar mijn god, ik kan niets vinden
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Gait

Ik kan hem ook niet vinden xD Ik had hem van rain gekopieerd en ipv die naam mijn eigen naam neergezet:P

Ik ben monenteel alles over aan het schrrijven in Nederlands. Ik ga hem toch in het Nederlands schrijven, want ik irriteer me gewoon aan mijn slechte engels.

EMIBH

Ik heb een druk weekendje gehad, maar ben wel aan mijn proloog begonnen gisteren. Denk niet dat ik vandaag nog wat op papier krijg, maar zal aankomende week wat meer per dag moeten gaan schrijven...

Gait

Whooh! 5000 woorden gepasseerd :D

Kevindemen

Gefeliciteerd. Ik ben jaloers, loop enorm achter op schema :P
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Golovior

Wij doen ook mee.
Ikzelf loop een klein stukje achter op schema. Moet vandaag nog 1500 woorden om op target te komen (5000).
Moet denk ik wel lukken. Gerdien loopt verder achter. Die moet er eigenlijk nog 2400, wat nog wel wat moeite gaat kosten, aangezien ze een serie is begonnen te kijken op Netflix, waarvan ze er in 2 dagen 14 afleveringen heeft gezien ofzo.

Kevindemen

Nou ja, afhankelijk van of het echt gaat om het aantal woorden of het ook nog iets nuttigs neerpennen. Bij dat laatste gaat het nog wel wat moeite kosten.

Ben vandaag van de 2138 woorden naar 4512 gegaan. Deels met behulp van: writtenkitten
Kitten-, puppy- en konijnenplaatjes om de 100 woorden is best stimulerend.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Beertyah

Ik loop sterk op 6115 woorden, vandaag een nano-gemiddelde van 1700 woorden.
Ik werk op 15 hoofdstukken: 3333 woorden per hoofdstuk, één hoofdstuk elke twee dagen
maar m'n eerste hoofdstuk heeft er nu zo'n 4300, dus dat moet ik nog herverdelen.

Kevindemen

Ik loop weer in. Daarentegen heb ik mijn eerste plotfout al te pakken, welke ik straks even recht moet breien :P

Golovior

Rechtbreien? Tijdens November? Not Done.
Gewoon er overheen breien.