Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Heatherfield, het linkje staat een paar posts boven :)

*ik vind de day-count gewoon leuk, kay? :c*
Joe.

Markm

Citaat van: t4nd op 28 oktober 2014, 19:31:34
http://writers-den.pantomimepony.co.uk/writers-plot-ideas.php (A)

Die moet je dan wel combineren met: http://writers-den.pantomimepony.co.uk/writers-plot-twists.php

CiteerPlot generator: An old lady inherits a cloak of invisibility.
CiteerPlot twist generator: The tailor harrasses the hero.

:')

Gait

Citaat van: Roggie99 op 28 oktober 2014, 22:28:07
Heatherfield, het linkje staat een paar posts boven :)

*ik vind de day-count gewoon leuk, kay? :c*

Hehe, ben je niet de enige in hoor:P Ik vind hem ook leuk! Wist alleen niet waar je de linkjes kon vinden en dat ze alweer gereset waren.

bert-boefjes

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

PiperWyatt

Ik zit er (nog) niet op, maar zal hoogstwaarschijnlijk PiperWyatt oid gaan heten.

ik wil wel iets fantasy ofzo schrijven, met iets van een tijdscheur of een verdoken/afgesloten stad/samenleving of iets met magie ofzo (of gecombineerd). Maar wat juist, geen idee xD

t4nd

∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Linqy

Ik twijfel heel erg - heb als werkeloze niet echt iets beters te doen...maar inspiratie is echt 0 - XD

EMIBH

Mijn NaNoNaam is gewoon EMIBH, heb net mijn novel aangemaakt... Nog 3 nachtjes slapen!

Gait

Citaat van: Linqy op 29 oktober 2014, 11:42:53
Ik twijfel heel erg - heb als werkeloze niet echt iets beters te doen...maar inspiratie is echt 0 - XD

Kies een oud wvw thema en ga daar een verhaal omheen maken? :P

Ralmuski

Citaat van: Linqy op 29 oktober 2014, 11:42:53

Zoe zonder inspiratie?  ???

Linqy

Ok - ik ga het toch proberen XD

-heeft een idee dat ze wil gaan proberen uit te werken-

En het is iets heel anders dan ik normaal schrijf :O

Gait

Whooh! Hoe heet je op NaNo Linqy?

Ik trakteer op een reep chocolade voor iedereen die de 50000 woorden haalt aan het eind van de maand!

Gait

Ik heb heel last minute mijn thema aangepast. en ik heb mijn cover :D Alles staat klaar en heb begin al geschreven zodat ik daar niet mee loop te klooien. I'm ready for it!

Zijn er hier nog meer mensen die vanavond met de war mee gaan doen op de chat?

Rain

Ik doe ook weer mee :) Dit jaar minder stress hier, dus moet weer lukken!

Roggie

Uurtje geleden begonnen, en na een moeilijk-te-vinden openingszin gaat alles plots best vlot :o

Edit: 3k gepasseerd en eerste hoofdstuk af :D Verder vandaag geen tijd meer, maar morgen wil ik het dubbele! Geen mensen hun verhaal eigenlijk nog plaatsen hierzo?
Joe.