(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Wordt die automatisch aangepast als je hem update op nano? Ik ben gisteren vergeten updaten (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Kaasje

Je bedoelt die wordcount in die widgets? Yep, die worden vrijwel meteen aangepast, heb ik net getest :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Prophet

Citaat van: Dixie op  8 november 2011, 11:49:55
Leuk idee :D Ik heb hem even sticky gemaakt & op slot gegooid, als jij een ander idee had laat dat dan even weten :D
Dat is precies wat ik bedacht had... mochten nielsboy en roggie hun nick dan posten, mag je m wat mij betreft aanpassen ;)
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Dixie

Zo dan XD

Ennnehm.... Ik heb mijn verhaal dan maar gepost :P Het gaat nog beter worden, dat beloof ik :D
En er zitten zoveel hoofdstukken in omdat mijn wordcount voor een dag op deze manier ongeveer precies 2 hoofdstukken is, dus dat werkt lekker :P

Fuck ik ben zelfs zo'n falert dat ik van tijd veranderd ben zie ik nu XD
*van tegenwoordige tijd naar verleden :P* XD

nielsboy

De eerste stukje staat er op. Ik ga nu even door werken tot de 4-5k

Ralinde

Citaat van: Dixie op  8 november 2011, 10:22:48
Oh Ralinde, ik <3 jouw verhaal :D

Thanx :D Kreeg het idee door het 'Rise to Power'spel van Zab.

Citaat van: Prophet op  8 november 2011, 10:50:32
Lees jij de verhalen van anderen? O0 hoor, maar ga jij je verhaal nog posten Kim?
Staat bij mij voor deze week ook in de planning, vorige week nog te druk om mn woordental bij te werken XD

Dixie

Hahah ik heb een NaNo shirt besteld XD
Ik vond het heel goedkoop, ik steun het initiatief graag en het is een cool overblijfsel aan deze hele ervaring :D

Rain

Ik ga *ooit* een mok ofzo kopen xD Lijkt me wel tof om daar een maand lang thee uit te drinken ^^

Gaaf trouwens dat de balk die ik had gevonden zo snel hier is verspreid :D

Maar ehm, ik post wel mn verhaal hier niet.. Maar ik kan wel wat aanmoediging gebruiken.. :( Ik heb het ontzettend druk, en ga nu een stuk overtypen wat ik in de trein geschreven had, maar ik loop door de drukte weer achter.. En ik heb tot.... ehm... dinsdag geen tijd over voor uitgebreid achter de laptop te zitten schrijven... *stomafstuderenwetenschappelijkeartikelenzoekenmoet en bruiloftvantweedagenvanvriendenhebben*  :o

Jnusch

Ik heb besloten dat als ik dit jaar win, ik weer een aantal boeken mag kopen op Amazon :D (waaronder Ready, Set, Novel! voor volgend jaar 8) ).

En ik wil eigenlijk een hoodie bestellen, maar die zijn best wel prijzig... :S
Citaat van: Dixie op  9 november 2011, 20:23:07
Hahah ik heb een NaNo shirt besteld XD
Ik vond het heel goedkoop, ik steun het initiatief graag en het is een cool overblijfsel aan deze hele ervaring :D
Weet jij hoe het zit met verzendkosten? :o

Dixie

Ja, dat is 6,95 USD geloof ik, dus ongeveer 5 euro... Supergoedkoop! Als je het mij vraagt dan :P

Jnusch

Mja, ik vind het allemaal best wel duur eigenlijk :P T-shirts niet per se, maar zoals die hoodie is wel 45 dollar... en een leeg notitieblok ook 20$  ???

Jnusch

Wie leest er eigenlijk de verhalen? (En belangrijker, leest iemand het mijne? :P)