Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

nielsboy

Ik kan in een uur tijd als ik doorwerk ongeveer 2500 woorden. Dus 4 uren (als ik dat volhoud) 10.000.

Linqy

Linqy

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Dixie

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

t4nd

Vanavond kom ik wel aan 5.000 woorden :P.
Woensdag & donderdag dan nog wat doorwerken & ik zit weer bij.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Shaddow

Mweh, ik moet nog steeds een wordwar en over mij writersblock heenkomen (AA)

nielsboy

Waar kan je de verhalen zetten voor die teller bedoel ik.

Prophet

Je moet alleen je woordaantal boven in die site bijwerken... Je hoeft het (nog) niet te posten op de site ;)

Ralinde

Ik vind het inderdaad ook wel irritant dat NaNo al een week bezig is en de widgets er nog steeds niet zijn. Dan heeft het ook niet echt nut meer als ze uiteindelijk nog wel zouden komen, omdat er dan in die eerste dagen al staat dat je niets geschreven hebt (of inderdaad de eerste dagdat ie beschikbaar is gelijk heel veel woorden :P).

nielsboy

Citaat van: Prophet op  7 november 2011, 16:45:48
Je moet alleen je woordaantal boven in die site bijwerken... Je hoeft het (nog) niet te posten op de site ;)
En waar akn je dat invoeren?

Ralinde

Als je ingelogd bent, staat er bovenin een wit vakje waar nu 0 staat. Daarachter staat 'update wordcount'. Je voert in dat vakje steeds je (nieuwe) woordental inen dan klik je op updaten. Vanaf 25 november kun je je hele verhaal online zetten zodat de automatische teller kan controleren of je inderdaad je 50k gehaald hebt.