Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Ik heb zojuist besloten misschien me toch ook maar aan een rondje Nano te werken, om de druk een beetje van mijn eigen boek af te halen.
Dus aanmoediging ga ik zeker nodig hebben!

Wie is er nog meer zo moedig?
En wie ga ik toejuichen?

Roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Rain

Ralinde

Geen idee. De site zelf is in ieder geval wel in de lucht.

Dat stukje over die 'shovel of death' is trouwens echt geniaal, heb het vorig jaar gelezen.

Dixie

Ik kan dat niet vinden :o

En ik weet nog niet waar ik over ga schrijven  :-\

Ralinde

Volgens mij werkt die link nu (nog) niet.
Probeer anders te googlen op 'shovel of death' en dan kijken bij 'in cache'resultaten?

Dixie

EMIBH

Gaan jullie allemaal net zoals ik in vorige jaren heb gezien jullie verhalen hier posten?

Jnusch

De shovel of death is wel echt briljant :P Was echt leuk om die te gebruiken ook XD

Linqy

Woohoohohoohohohohoooo!

We zijn begonnen!
En ik heb er ziiiiiin in!

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Prophet

Ja, het viel me niet tegen. Nu hopen dat het qua inspiratie zo blijft.

Zijn er ook weer van die plaatjes waarop je kan zien hoeveel iedereen heeft?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Linqy

Yeah, ik merk echt dat ik gewoon overloop van de inspiratie... en omdat ikzelf een soort van de hoofdpersoon ben ik mijn verhaal is het ook heel makkelijk schrijven...

Zo is het super makkelijk om neer te zetten wat diegene denkt en waarom, omdat ik dat zelf precies weet XD
Misschien schrijf ik ze wel alle 50000 vandaag  (6)

Edje: 2200!