(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Ik lees ze (nog) niet, maar ga dat waarschijnlijk wel ooit nog doen XD

Heb wel stukjes van die van Ralinde, Dixie en Jnusch gelezen, maar ga de tijd niet steken in lezen terwijl ik eigenlijk moet schrijven schrijven schrijven!

Jnusch

Mja, precies, dat is ook altijd een beetje mijn probleem (behalve dat ik het dan daarna ook niet doe (A))

Jnusch

Dixie

Shit, ik kan vandaag niet meer schrijven XD
Dan morgen maar extra veel :-[

Rain

mooie cover Jnusch :)

Ik probeer nu nog wat te schrijven, zit nu bijna op 13k. Ik hoop vanavond zeker 14,5k te hebben... dus nog 1500 woorden xD Dus ik ga gewoon rustig doorschrijven. Als iemand nog een wordwar wilt, hou ik me aanbevolen :)

Linqy

Erwipro

Wuah. In totaal zijn er door alle deelnemers al meer dan 9 triljoen woorden geschreven. Gisteren dus. Dat is bijna een triljoen woorden per dag :o
Als dat niet aanmoedigend is =D

Erwipro

Oh wacht.
CiteerFirst, and regrettably, we have not cumulatively written 9,223,372,034,714,573,147 words this November, as our home page word-count block purports. There is a joker in the calculator monkeying around with the numbers. We have dispatched a team to catch said joker and take away his calculating powers.

Prophet

Pff... ga de 21750 niet halen vandaag denk ik, dus zal weer achter liggen na het weekend ben ik bang...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Jawel Prophet! Je kunt het! *duwtje in de rug* Gewoon een beetje stiekem op je werk schrijven. :P

Prophet

Nou, het valt even tegen... vandaag maar net 400 woorden... en dit weekend ook niks denk ik. En als ik volgende week voor de zaak ook nog in het buitenland zit, dan denk ik ook niet dat ik tijd heb om veel te schrijven... Naja, het is nog lang en opzich heb ik laten zien dat ik als het nodig is wel 3000 woorden per dag kan schrijven...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Ik wou net zeggen, je ligt sowieso al aardig end voor. Je kan het! *geeft positieve schrijfenergie*

nielsboy

Ik ha de een paar dagen geen tijd. Morgen ga ik weer schrijven.

Dixie

Ik ben echt blij, want ik heb *naar het idee van Jnusch* twee plaatjes gevonden die heel goed bij mijn verhaal passen, EN een plaatje dat gewoon echt PRECIES is hoe ik mijn hoofdpersonage in gedachten had :o
Het past echt eng goed gewoon :D

Plaatjes
Hoofdpersonage (Nena)