Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Okee, mijn hoofdstukken zijn officieel te lang XD Ze pasten niet meer per volledig hoofdstuk in 1 post, dus heb ik ze in tweeen geknipt. Hoofdstuk 1 t/m 3 staat er nu dus. :D

nielsboy

Ik doe zonder hoofdstukken. Dan hoef in niet steeds daar rekening mee houden, dus meer tijd.

Prophet

Lees jij de verhalen van anderen? O0 hoor, maar ga jij je verhaal nog posten Kim?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Dixie

Citaat van: Prophet op  8 november 2011, 10:50:32
Lees jij de verhalen van anderen?

Als ik eens een uurtje vrijheb ga ik lezen ja :D

Maar ik weet niet of ik mijn verhaal ga posten, ik ben er allesbehalve tevreden mee :P

Rain

als ik teveel verschillende dingen lees, haal ik de schrijfstijlen door elkaar. xD

Prophet

Citaat van: Dixie op  8 november 2011, 11:22:24
Als ik eens een uurtje vrijheb ga ik lezen ja :D

Maar ik weet niet of ik mijn verhaal ga posten, ik ben er allesbehalve tevreden mee :P
Dus... denk je dat mijn verhaal perfect is? Nou, nee, heb nog 1001 dingen die anders moeten, maar dat komt misschien later wel :P

Prophet

Bij twijfel gewoon doen ;)

Heb trouwens even van iedereen waarvan ik de nanonickname wist een overzichtje geplaatst van hoe ze ervoor staan O0

Dixie

Leuk idee :D Ik heb hem even sticky gemaakt & op slot gegooid, als jij een ander idee had laat dat dan even weten :D