Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: .WnDy op 18 februari 2025, 19:30:41@Williambz heeft bij mij in de app, goed geclaimd. Nu lees ik hier dat hij een groepsapp voor de neutralen heeft gemaakt. Daarnaast het achteraf aangeven wat hij als ritueel zou hebben gestemd, maakt hem voor mij verdacht.

Ja ik heb een groep voor de neutralen gemaakt. Als je iets voor iemand (aan)maakt betekent niet dat jij dat zelf ook bent. Ik heb bij iedereen goed geclaimd, omdat ik goed ben. Dus ik zit daar met 3 neutralen (fals, bw, thelight) in.

En dat 2e deel vind ik echt bullshit. Ik geef gewoon aan dat ik ook voor extase zou hebben gekozen en dat maakt mij verdacht? Wat is dat voor een onzin. Dat ritueel pakte slecht uit, dus als wolf zou ik eerder zeggen dat ik een ander ritueel koos dan dat ik dit slechte ritueel koos. Ik vind je verdenking heel bijzonder.

thelight288

Citaat van: .WnDy op 18 februari 2025, 19:25:36@thelight288 Is een tegenargument geven meteen moeilijk doen?

@BloodWolf14 Mijn reden om graag BM te willen worden, was precies dezelfde als die van Ingrid. Ik snapte dit dus. Mijn stem was dus niet sportief, maar heeft alles te maken met een gunfactor. Daarbij ga ik niet op mijzelf stemmen, vind ik nogal ego (mij trouwens onbekend of dit wel of niet zou mogen).

Wat betreft de rituelen, vind ik het een beetje een warboel. Ik haal niet heel veel uit de discussie hier behalve dat ik lees dat de meest positief klinkende, veelal een averechtse werking hebben.

Omdat je tegenin gaat om iets wat ww zelf zei. Nu was hij best sociale lunch dus snap niet hoe dat kort door de bocht is

fannieklm

Hmmm ik snap castiels stem wel.
Heel eerlijk was ik wat vergeten dat ik in dit spel zat  (A)
Het berichtje wat ik net van TheLight kreeg herinnerde me er weer aan.
Ik heb dan ook niet gestemd op het ritueel.
Wel voor het volgende, voor ik het dt gelezen had. Ik heb gekozen voor Rust.

Als ik dan kijk zie ik vooral wendy opvallen rondom haar fixatie op het lunchgevoel van WW.
En het raar vinden dat er appgroepjes zijn van gelijkgestemden. Volgens mij zijn die er ieder spel en wil ook ieder goedje de neutralen bij goed hebben. Dit vind ik dan ook meer spreken voor William als tegen hem.

BW en Fals in hun verdenkingen naar elkaar. Die voelt voor mij meer als allebei er voor gaan dit spel.

BloodWolf14

@igneel @kddirval @Lynn voelen jullie er nog wat voor stemmen te onderbouwen? Of smijten we die zomaar tegenwoordig?

thelight288

Ik was ook benieuwd of mensen mee schaapte maar zie eigenlijk niks voor om op dit moment een mogelijk neutraaltje uit te werken

Castiel.

Ik ben de andere kant van William met wie hij heeft afgestemd om de neutralen app aan te maken. Wij denken dat het slim is om daadwerkelijk in contact te zijn met neutraal ook als goed zijnde.

Het kan zo zijn dat William slecht is maar ik denk niet dat dit zo is. Dus ik denk dat het een slimme move is om slecht voor te zijn.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Geen stemuitleg van Lynn en Kd? Dus jullie stemmen gewoon allebei op genoemde spelers, maar bemoeien je vooral niet met de discussie. Zo moeder zo dochter?

Kom op we spelen wvw, als er geen stemuitleg komt, ga ik gewoon switchen naar een van jullie hoor.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

Ik vind de huidige dynamiek wel interessant. Ik ga wel m'n stem veranderen naar Wndy in het geval van leugenstemmen.

BloodWolf14

Citaat van: Castiel. op 18 februari 2025, 20:08:22Ik ben de andere kant van William met wie hij heeft afgestemd om de neutralen app aan te maken. Wij denken dat het slim is om daadwerkelijk in contact te zijn met neutraal ook als goed zijnde.

Het kan zo zijn dat William slecht is maar ik denk niet dat dit zo is. Dus ik denk dat het een slimme move is om slecht voor te zijn.
Waarom de keuze om dit zelf niet te doen?

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 18 februari 2025, 20:22:16
Citaat van: Castiel. op 18 februari 2025, 20:08:22Ik ben de andere kant van William met wie hij heeft afgestemd om de neutralen app aan te maken. Wij denken dat het slim is om daadwerkelijk in contact te zijn met neutraal ook als goed zijnde.

Waarom de keuze om dit zelf niet te doen?

Dit was gewoon in overleg wie dr in ging. Niet heel bijzonder in mijn ogen.

thelight288

Wie kiest r nu voor brand? Lynn lunch had ik niet verwacht. Maar nu als Wndy was leeft ze gewoon nog

thelight288

Wndy wil je nu je rol toch kwijt ben zo vrij zijn te delen wat je was?

Robin89

Jeetje, dit is flink balen. Als ik het goed begrijp is Wendy nu een goede of een slechte burger geworden en dan heeft zij dus geen prio op dit moment. Maar baal wel dat we nu geen info hebben over haar alliantie want dat had ons wel veel opgeleverd.

Ik zit ook nog een beetje in mijn maag met William en Castiel die samen hebben bedacht de neutralenapp op te richten. Op zich een supergoed idee, maar toch zit het me niet helemaal lekker en ik weet eigenlijk niet zo goed waarom.
Hoop enorm dat ze allebei goed zijn en goede intenties hebben, maar als dat niet zo is kan die neutralenapp nu wel gevaarlijk worden met 2 goedjes dood na deze nacht...

fannieklm

Okee, voor ik het weer vergeet (donderdag wordt ik geopereerd en denk ik niet dat ik tijd heb voor het spel).

Met Lynn als lunch verwacht ik niet dat KD slecht is.
Fals denk ik ook dat hij goed is. (gezien zijn geharrewar met BW, wat voor mij al voelde als 2 mensen vol in de strijd)
Cas en william zie ik ook niet direct iets slechts in, of de toon van de neutralen app zou nu moeten veranderen.
Robin komt in het DT wel goed over.
Thelight heeft als neutrale de keuze, dat is altijd gevaarlijk. Maar op dit moment geen prio wat mij betreft.

Dus dan hou je Igneel en Ingrid over wat mij betreft.
Voor mijn gevoel heb ik van die eerste minder gezien als van de 2e, dus gaat mijn stem nu naar igneel.

Castiel.

Citaat van: Robin89 op 18 februari 2025, 20:58:10Jeetje, dit is flink balen. Als ik het goed begrijp is Wendy nu een goede of een slechte burger geworden en dan heeft zij dus geen prio op dit moment. Maar baal wel dat we nu geen info hebben over haar alliantie want dat had ons wel veel opgeleverd.

Ik zit ook nog een beetje in mijn maag met William en Castiel die samen hebben bedacht de neutralenapp op te richten. Op zich een supergoed idee, maar toch zit het me niet helemaal lekker en ik weet eigenlijk niet zo goed waarom.
Hoop enorm dat ze allebei goed zijn en goede intenties hebben, maar als dat niet zo is kan die neutralenapp nu wel gevaarlijk worden met 2 goedjes dood na deze nacht...

Wat zeg je hier nou precies? Dat je het een supergoed idee vindt maar ons in de gaten houdt? Ik vind deze post echt ontzettend verdacht eerlijk gezegd. Ontzettend veel woorden maar totaal geen eigen standpunt in nemen, terwijl je wel mensen een bepaalde kant op pusht.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.