Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Dat klopt niet ik ben gewoon neutraal. Wie zegt dat? Want dat kan niet iig

Falsifica

Makkelijke lynch dit. Ik ga niet twijfelen aan een vogeltje. :D

Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 09:34:10Sorry ik ben het spel helemaal uit het oog verloren... dat is ook de reden waaorm ik niet in het discussion topic iets heb gezegt..

Ik wil hier ook even bij toevoegen dat ik en Lynn niet in het spel zitten als moeder en dochter we zijn gewoon spelers zoals iedereen. Dus vind het ook een beetje irritant dat dat altijd naar boven wordt gehaald, Want ik zie Lynn in het spel gewoon als everybody else en niet and mijn ,,moeder"

De reden waarom ik op falisica heb gestemd is omdat dat hij neutraal heeft geclaimd. En in het vorige spel heeft hij Ingrid neutraal laten claimen toen ze slecht was dus daarom die link.
Voor de rest geen enkele andere reden. Dit is misschien heel vaag, Maar omdat ik dit spel niet echt heb gevolgt is dit het enige dat ik kan zeggen...

Was ook niet mijn bedoeling jullie zo te kijk te zetten. Excuus voor mijn woordkeus. Wel waren jullie beiden namelijk niet bezig met het spel - of zo leek het en jij bevestigd dit ook nu. Lynn heeft 4 zinnen gezegd voordat ze stierf. Ik vind het gewoon zo jammer als spelers wel meedoen, maar niks toe te voegen hebben.

Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 09:47:40Zouden jullie even een naam willen droppen wie jullie op dit moment het meeste vertrouwen?

Ik ben meer een voorstander van wie vertrouw je niet op het moment. Openbaar delen wie je vertrouwt is gewoon een gevaarlijke keuze. Stel speler A wordt bij B C en D vertrouwt, kan ik je garanderen dat speler A gaat sterven.
Maar beter bekijken we dus, wie vertrouwen we niet.

En dat zijn voor mij op dit moment: TheLight, Kddirval en Wendy.
- Thelight staat hierboven als gezien als slecht, dus die spreekt voor zich.
- Kddirval vraagt op om onze vertrouwenspersonen op dtopic te zetten. Dat zegt voor mij genoeg.
- Wendy heeft zich nog steeds niet verdedigt na de lynch gisteren. Ik ben nog steeds aan het wachten op reactie. Ze is spoorloos.

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Robin89

Citaat van: thelight288 op 19 februari 2025, 15:07:05Dat klopt niet ik ben gewoon neutraal. Wie zegt dat? Want dat kan niet iig

Je begrijpt ongetwijfeld dat ik de naam van de bron niet hier in het DT ga zetten XD

thelight288

Dat vraag ik ook niet maar met zoveel goedjes dood hoop ik dat je kritisch kijkt. Het klopt iig niet. Dus of jij verzint dit of je bron liegt. Meer kan ik er niet van maken ik weet dat ik echt niet slecht ben

.WnDy

Mijn excuus!
Gisteravond was ik druk met bezoek en vandaag gewoon een drukke werkdag.

Bijzonder dat er zoveel op mij hebben gestemd, zonder echt met mij te hebben gesproken. En dan ook nog met vage argumenten. Mja, gedane zaken nemen geen keer.

Ik was valse engel + ijzeren Hein.
Nu dus burger.
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Castiel.

Ik vind de timing van het vogeltje wel wat bijzonder moet ik eerlijk zeggen... Daarnaast stem je zelf niet meteen, hoezo is dat Robin? De vibe die ik krijg is dat slecht in zijn eindspel zit en het hierna wel is klaar kan zijn...

Over IH gesproken, kan iedereen even delen of ze dat zijn ja of nee? Ik weet dat Lynn ook claimde het te hebben en nu ik hoor dat Thelight het is en ik zelf ook IH heb. Lijkt het me slim hier nog wel even op in te zoomen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Robin89

Ik ben zelf ook IH! Lijkt erop dat veel spelers deze bijrol hebben.

En ik was nog vergeten te stemmen vanmiddag (druk op werk). Ga hem zo plaatsen!

kddirval

Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 09:47:40Zouden jullie even een naam willen droppen wie jullie op dit moment het meeste vertrouwen?

Ik ben meer een voorstander van wie vertrouw je niet op het moment. Openbaar delen wie je vertrouwt is gewoon een gevaarlijke keuze. Stel speler A wordt bij B C en D vertrouwt, kan ik je garanderen dat speler A gaat sterven.

- Kddirval vraagt op om onze vertrouwenspersonen op dtopic te zetten. Dat zegt voor mij genoeg.
- Wendy heeft zich nog steeds niet verdedigt na de lynch gisteren. Ik ben nog steeds aan het wachten op reactie. Ze is spoorloos.

[/quote]

Ik wil gewoon weten met wie ik kan netwerken want ik wil dingen vragen. maar ik wil niet met iemand die slecht is praten daarom vroeg ik even wie jullie het meeste vertrouwen... niet de meest slimme zet maar ja

kddirval

Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 18:05:37

Ik wil gewoon weten met wie ik kan netwerken want ik wil dingen vragen. maar ik wil niet met iemand die slecht is praten daarom vroeg ik even wie jullie het meeste vertrouwen... niet de meest slimme zet maar ja

igneel

Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 18:07:34
Citaat van: kddirval op 19 februari 2025, 18:05:37

dan weet je toch nog steeds niet wie slecht is? inpreciepen is eigelijk niemand te vertrouwen tot die bewezen is hoeveel er ook zeggen dat ze iemand vertrouwen

castiel
wat vin je precies bezonder aan de timing van robin?

Williambz

Ik vind dat het groepjesding van Castiel en mij echt zwaar overtrokken wordt. Castiel stelde wel voor of we contact gingen leggen met slecht en ik stemde daar mee in. Kreeg ik het gevoel dat ik daar in moest van hem? Nee. Dat ging gewoon in overleg. Hij zei of hij of ik moest gaan en ik antwoorde dat mij het niet uitmaakte en toen antwoordde castiel dat ik het maar moest doen. Misschien kan je dat als pusherig zien, maar ik had ook gewoon kunnen zeggen dat hij moest gaan. Ik vind Robin dus wel overdreven doen, maar ik vind het niet genoeg voor een stem op hem.

Wie zijn mijn verdachten? Als ik kijk naar de overige neutralen vind ik falsifica betrouwbaarder dan thelight, omdat fals vrij open is over zijn rol en keuzes en thelight niet. Ook is thelight nu als slecht gezien, dus dat maakt hem voor mij nog verdachter.

Ook Fannie is een verdachte van mij. We zien haar weinig en ze heeft nog niet iets bijgedragen waardoor ik haar vertrouw en hetzelfde geldt voor Igneel.

Robin vind ik zich teveel focussen op het neutralengroepje, waardoor hij van een mug een olifant maakt. Ik snap niet waarom mensen meteen denken dat spelers die contact opnemen met neutralen meer in het voordeel is van slecht? Als goed kan je gewoon toch al een netwerk met neutralen dag 1 opzetten. Ook al is er nog niets om ze al over te halen naar goed? Ik hoor vaak genoeg van neutralen dat als slecht geeb contact opneemt ze eerder voor goed gaan en voilla.

Wendy vind ik juist niet verdacht. Ik vond het opvallend dat er ineens een switch kwam op wendy wat haar minder verdacht maakt voor mij. Ook haar claim dat ze eerst valse engel was, vind ik redelijk specifiek, waardoor ik denk dat ze nu goede burger is en dat we twee goedjes hadden voor de lynch (bw en wendy).

Williambz

Citaat van: Williambz op 20 februari 2025, 07:45:31Ik vind dat het groepjesding van Castiel en mij echt zwaar overtrokken wordt. Castiel stelde wel voor of we contact gingen leggen met slecht en ik stemde daar mee in. Kreeg ik het gevoel dat ik daar in moest van hem? Nee. Dat ging gewoon in overleg. Hij zei of hij of ik moest gaan en ik antwoorde dat mij het niet uitmaakte en toen antwoordde castiel dat ik het maar moest doen.

Dit moet overigens neutraal zijn

Ingrid1234

Er stinkt iets in dit spel. Ik weet nog niet precies wat het is maar er klopt iets niet.

Er is een via via vogeltje wat gezegd heeft tegen Robin dat hij (of weer iemand anders)  Thelight gezien heeft als slecht in een visioen.

Tegelijkertijd is er ook al een vogeltje geweest in mijn privégesprekken die gezegd heeft dat Castiel als slecht gezien is in een visioen.

Als ik kijk naar wie er al dood zijn zie ik dan wel heel veel sterke rollen. Ik weet van beide vogeltjes niet of ze kloppen maar ik denk dat we heel voorzichtig moeten zijn over wie we vertrouwen en of ze "blind" op deze visioenen af moeten gaan.

Ingrid1234

Oh en aangezien het gevraagd werd, ik ben ook IH

Castiel.

Oke wacht even... Er zijn afgelopen nacht 2 spelers als slecht gezien waaronder dus ikzelf?

Ik kan jullie garanderen dat ik goed ben. Dus of we hebben hier te maken met een Illusiewolf waardoor beide visioenen slecht zijn geworden, wat ik bij de 2 zienende rollen van goed aardig kan begrijpen. Of we hebben te maken met een eindspel van slecht.

Is er nog een Wijze Burger die Illusiewolven op kan vragen?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.