Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Robin89

Waterwork lijkt me een sociale lunch (na zijn winst het vorige spel)? Hij zei iig al dat hij vreesde de 1e lunch te zijn en die angst lijkt bewaarheid.

Zijn er mensen die willen zeggen op welk ritueel ze hebben gestemd? Ik ben zelf voor extase gegaan omdat me dat de meest gunstige voor goed leek, maar ik ben wel benieuwd wat andere spelers hebben gedaan en wat hun gedachten waren bij de verschillende rituelen.

thelight288

Ik was voor extase gegaan klonk wel leuk, had niet een heel specifieke reden

Falsifica

Aan de hand van de variant uitleg. Had ik geconcludeerd dat de eerste liefde en vruchtbaarheid was. De 2e boer gerelateerd was (dus betrekking op lunch). En de laatste dan wel lynch gerelateerd zou zijn.

Op basis daarvan, leek me de liefde en vruchtbaarheid het leukste.
Want ik was vorig potje de eerste lunch, dus ging er niet vanuit dit potje als eerste te sterven. Dat zou erg naar zijn.
Tevens halen we de meeste informatie uit de lynch, dus daar iets mee doen leek me ook niet handig.

Dus ik heb gestemd op Extase.

Maar ik had stiekem gehoopt op een cupido-achtig effect. Met die 'woordkeus', dus ergens wel jammer!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Dank jullie wel voor de stemmen, ik ga m'n best doen op dit een succesvol spel te maken voor goed.

Ik had zelf gekozen voor oogst omdat ik dat wel positief vond klinken. Iets oogsten is over het algemeen fijn. De link die fals legt met de lunch had ik zelf niet gemaakt. Maar we zullen het voorlopig niet weten 😅

Voor de volgende stemming vind ik inzicht wel klinken als een goede optie. Dat is iets wat in dit spel altijd handig is denk ik. Mochten mensen nog theorieƫn hebben bij de opties van het volgende ritueel dan hoor ik die graag.

Williambz

Als ik het goed begrijp was extase dus voor de afgelopen nacht toch? Ik ben vergeten te stemmen voor het ritueel, maar had anders ook voor extase gekozen.

Voor de volgende zou ik denk ik ook voor inzicht kiezen. Moet er wel bij zeggen dat degene die het leukst klinkt dus niet altijd goed uitpakt ofzo. Al klinkt brand wel heel negatief. Rust kan twee kanten op denk ik. Misschien dat de lunch niet doorgaat of dat iedereen rust vannacht?

Castiel.

Ik heb de theorie omgedraaid. Ik vind Extase het leukst klinken maar heb bij dit soort varianten gigantisch vaak de deksel op de neus gekregen waarbij je voor hetgene dat het leukst klonk kiest en dan iets vet kuts krijgt. Ik ben voor Klaagzang gegaan met de hoop dat dit iets slechts voor slecht zou betekenen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

igneel

Citaat van: Castiel. op 17 februari 2025, 09:17:40Ik heb de theorie omgedraaid. Ik vind Extase het leukst klinken maar heb bij dit soort varianten gigantisch vaak de deksel op de neus gekregen waarbij je voor hetgene dat het leukst klonk kiest en dan iets vet kuts krijgt. Ik ben voor Klaagzang gegaan met de hoop dat dit iets slechts voor slecht zou betekenen.

Ik hanteer ook ongeveer deze theorie: wat mij het negatiefste gevoel geeft, kies ik, omdat het eigenlijk bijna altijd totaal iets anders doet dan je verwacht.

Lynn

ik ben voor Oogst gegaan, deze klonk mij het positiefs.

.WnDy

@Robin89 Heeft WW ook kenbaar gemaakt waarom hij hiervoor vreesde? Mogelijk geeft dat wat info :).

Door omstandigheden ben ik vergeten te stemmen op een ritueel. Achteraf vertellen wat ik had willen doen vind ik een beetje makkelijk :).
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Falsifica

Citaat van: .WnDy op 17 februari 2025, 19:41:17Door omstandigheden ben ik vergeten te stemmen op een ritueel. Achteraf vertellen wat ik had willen doen vind ik een beetje makkelijk :).

Waarom is dat makkelijk? Ik vond het juist een goede vraag te kijken waarop mensen stemden. Misschien halen we daar juist meer informatie uit. Waarom zou jij dat niet willen?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

omdat die vorig spel gewonnen had en lang leefde

Castiel.

Citaat van: thelight288 op 17 februari 2025, 19:52:49omdat die vorig spel gewonnen had en lang leefde

Ik ga ervan uit dat er verder terug gekeken wordt dan 1 spel toch?

Maar laten we het is omdraaien, wat gaat iedereen stemmen? De slechtjes kunnen dit coƶrdineren terwijl wij dit niet echt kunnen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

.WnDy

Het is ook zeker een goede vraag. En als ik niet was vergeten te stemmen, had ik de vraag ook zeker beantwoord.

Zonder dat je hebt gestemd, te gaan vertellen wat je zou hebben gestemd, vind ik een beetje makkelijk. Daar dan duidelijk is wat het ritueel inhoudt. Zoals William dat heeft gedaan :).
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

.WnDy

TL, hij heeft het vorige spel niet alleen gewonnen... er zijn er meer geweest. Lijkt mij een beetje te kort door de bocht.

thelight288

en het spel daarvoor hij meedeed ook. hij was niet enige sociale lunch maar wel een optie, daarom was die bang dat is letterlijk wat hij tegen mij en robin zei. kan je moeilijk over doen, maarja je ziet dat zijn zorgen terecht was