Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2014

Gestart door Gait, 11 september 2014, 21:27:01

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Ik ga alleen wel in het Nederlands schrijven heb ik al besloten.
En ik ga waarschijnlijk vooral karakters erin gebruiken die ik hier ook gebruik voor wvw spellen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Roggie

Citaat van: Gait op 22 oktober 2014, 21:19:55
http://dutchnano.net/dutchnano-chat/
De chat is ook best gezellig en je kan ook mee doen aan Wars, dan geeft chat je een seintje als die begint en alles (om meer te kunnen schrijven) erg leuk :3
Dat

Was een hele goede tip :O
Joe.

domien

ik kan getuigen dat het heel goed kan helpen als je vastzit
gewoon 5 minuten zo snel mogelijk proberen te typen, dan ben je vaak al voorbij het probleem

"In this world there are no sides, just players"

Gait

op de chat heet ik normaal gesproken Gytha (want iemand heeft de naam Gait geregistreerd >: (  ) Ben er nu wel regelmatig te vinden maar onder Nano veel vaker.  Overigens voor wars wel geluid aan xD Dan krijg je een tuutje te horen als je naam gezegd wordt en dus ook wanneer de war begint en alles. Voor de rest maakt de chat geen geluid :P

Ralmuski

Citaat van: Beertyah op 19 oktober 2014, 08:55:01
Ik ga een vervolg schrijven op m'n verhaal van vorig jaar. :)

Een tyah!  :o

PiperWyatt

Hmm, ik zou wel willen, maar ik heb momenteel geen plot of niks in mijn hoofd zitten xD Dus ik zou niet weten waarover ik zou moeten schrijven xD

Ralmuski

t4nd

Is dat niet zoiets dat je tegenkomt terwijl je aan het schrijven bent? (A)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

PiperWyatt

Maar ik heb zelfs geen idee waarover te schrijven, toch niet iets nieuw :(

t4nd

∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Roggie

A sexy model sees their father punished for a theft. The circumstances are made more complex by an earthquake.

Mhm... Best spannend, misschien toch deze doen.

Gaan we trouwens weer allemaal coolie widgets doen?
Joe.

bert-boefjes

After an intellectual cowboy stumbles upon the Santa Claus corporation they are pursued by a troupe of burlesque dancers. The story is started by a fire.

XD haahhaahahhaah
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Gait

Ik zal straks even de widgets instaleren op de eerste pagina :P Maar hoe heet iedereen op NaNo? Dan kan ik het doen :P

Ik hoop echt dat mijn hoofdpijn over is voor NaNo begint. loop er nu al hele week mee en het begint er niet beter op te worden!

Oh voor de liefhebbers, er is een kickoff om middernacht van 1 november voor het starten om te schrijven. In die chat die ik gaf, zal een wedstrijd gehouden worden van een uur van 00.00 tot 01.00.

PiperWyatt

Whahahahaha

A political activist and a belligerent prince form an alliance to trade guns for a rundown orphanage. The plot is complicated by a race.

Gait

@bert-boefjes, @PiperWyatt, @ Roggie99, @t4nd, hoe heten jullie op NaNo site?:)
Dan zal ik tabelletjes klaarzetten:P