Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

NaNo 2012

Gestart door nielsboy, 1 oktober 2012, 18:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Heeft iemand nog wat tips en tricks voor hoe een plot te ontwikkelen? Ik heb wel ideeën voor een verhaal, maar vind het lastig om er 1 geheel van te maken...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Dixie

Ik zou zeggen: GEEN plot 8) Je begint gewoon te schrijven en dan zie je wel waar je terecht komt :P

nielsboy

Citaat van: Dixie op  9 oktober 2012, 15:40:48
Ik zou zeggen: GEEN plot 8) Je begint gewoon te schrijven en dan zie je wel waar je terecht komt :P
Bij mij zou dan moordende teletubbies uitkomen :-X

Rain

Sil

Of course it is  8)
You gave me a fantastic idea Niels, I'm going to write my story about the Teletubbies  :D

Lanizae

Citaat van: nielsboy op  9 oktober 2012, 18:05:57

is dat erg?

nielsboy

Erwipro

Okee, ik ga het gewoon een schot geven. Ik zie wel of ik het te druk heb. XD

tijgerke87

Citaat van: nielsboy op  9 oktober 2012, 18:05:57

teletubbies in de pubertijd  ;D ;D helemaal crazy geworden van dat "nog een keer ! nog een keer !"  ;D
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Rain

XD gniffel, iedere keer als ik dat lees moet ik weer lachen. Hoe evil.. Moordende teletubbies.  ;D

GBMN

Yeah, ik heb een plot, ik ga mezelf zo inschrijven :P
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

himan

Ik ga dit ook eens proberen. Mijn doel is wel 50.000, mijn gedachte zegt 5.000 is heel veel XD

GBMN

Citaat van: himan op 15 oktober 2012, 23:08:45
Ik ga dit ook eens proberen. Mijn doel is wel 50.000, mijn gedachte zegt 5.000 is heel veel XD
same here :P

Klinkt dit interresant?
CiteerDetective - A 51 year old inspector and his 32 year old co-inspector are called for a seemingly ordinary case as the local drunk is found death on the streets. But soon they find themselves drawn into a web of conflicting stories. To complicate matters, a teenage boy from the same village disappears and his brother is found to stunned to speak. Watching the events being revealed bit by bit, the oldest inspector has difficulties remaining untouched by the soap, which is displayed in his personal life. Will he be able to solve the case, and will he be able to save his personal life?
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Shaddow

Citaat van: domien op  3 oktober 2012, 17:38:42
moet dat in het engels zijn eigenlijk?
Mag in elke taal :).

*incluis verzonnen talen, I suppose.*

Ralmuski

Citaat van: Shaddow op 16 oktober 2012, 09:44:58
Mag in elke taal :).

*incluis verzonnen talen, I suppose.*

Dan zou ik een taal verzinnen met heel veel korte woorden. Dan ga je het wel redden. XD