NaNo 2012

Gestart door nielsboy, 1 oktober 2012, 18:02:59

Vorige topic - Volgende topic

GBMN

Ik zit te twijfelen, ik ben bang dat de druk om veel te schrijven ten koste gaat van de kwaliteit. Ik bedoel, ongeveer 3.300 woorden per dag, dan vraag je erom dat er stukken zijn waar niet goed over nagedacht is
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Alexxje

Ik heb het denk ik! :D

Edit: So, I'm in; I guess

Lanizae

on a semi-unrelated note:
hoe krijg je die teller onder je naam?

LittleWeird

Dat is gewoon een plaatje. Dus dan zet je in je sig [img"]URLNAARPLAATJE[/img"] De codes zonder de aanhalingstekens ;)

Rain

En die url kun je vinden op de nanosite, waar je je ook kunt registreren voor deelname. :)

bert-boefjes

Ik denk dat ik ook mee ga doen!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

nielsboy

Citaat van: GBMN op  5 oktober 2012, 20:00:49
Ik zit te twijfelen, ik ben bang dat de druk om veel te schrijven ten koste gaat van de kwaliteit. Ik bedoel, ongeveer 3.300 woorden per dag, dan vraag je erom dat er stukken zijn waar niet goed over nagedacht is
Om de norm te halen moet je 1670 per dag doen ;)

GBMN

Wat is het toch moeilijk om met een goed onderwerp te komen. :P Maar ik denk dat je mij erbij kan schrijven.
Ik zit te twijfelen tussen NL - EN, maar daar kom ik nog wel op terug.
Citaat van: nielsboy op  7 oktober 2012, 12:54:15
Om de norm te halen moet je 1670 per dag doen ;)
ja sorry, ik zat met minimaal 100.000 woorden in mijn hoofd.

t4nd

Ik ga weer meedoen. Dit jaar zou het normaal (eindelijk) eens moeten lukken (A)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Lanizae

ik hoop dat ik er genoeg tijd voor heb met assassin's creed III, school en alle andere zooi XD gewoon er voor gaan

GBMN

guys, help me out.

Zou het handig zijn om NaNoWriMo in het engels te doen? Dat type ik ongeveer 1,5 keer zo langzaam als NL, maar ik heb wel zo'n beetje al mijn literatuurlessen (lezen en schrijven) in het engels gehad en het lijkt me leuker.

Alleen zit ik er een beetje mee of ik de 50k dan kan halen :S

Lanizae

waar doe je het voor? voor de lol of wil je t alleen doen als je de 50K kan halen?

GBMN

Citaat van: Lanizae op  8 oktober 2012, 22:22:10
waar doe je het voor? voor de lol of wil je t alleen doen als je de 50K kan halen?
vooral om een mooi resultaat te krijgen :P maar ik wil hem eigenlijk ook wel halen, iets niet halen is tegen m'n principes :)

Ik weet dat het conflicterende belangen zijn :P drm zit ik vast

Lanizae

Citaat van: GBMN op  8 oktober 2012, 22:27:03
vooral om een mooi resultaat te krijgen :P maar ik wil hem eigenlijk ook wel halen, iets niet halen is tegen m'n principes :)

Ik weet dat het conflicterende belangen zijn :P drm zit ik vast

probeer een andere hoek/een ander argument.
Weet je al welke verhaallijn je wil doen? Je mag nog niet beginnen met schrijven volgens nano regels, maar begin hem uit te diepen, personagebeschrijvingen, tijdlijnen, etc. In welke taal komt hij het best naar voren?

Ralmuski

Of je zegt, ok, ik doe het in het Engels, maar ik stel dan mijn doel bij naar bv 30 of 40k. Dan kan je het toch 'halen'.