Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2012

Gestart door nielsboy, 1 oktober 2012, 18:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Maar talen zijn in zichzelf al redelijk optimaal. Op een gegeven moment zijn je 2- en 3-letterwoorden gewoon op. :P

Prophet

Of je moet het liedje 'Around the world' van Daft Punk 116 keer achter elkaar laten zingen door je karakter, dan heb je ook meer dan 50000 woorden :P
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Huuuu. Nog 2 dagen. :o

GBMN

Ik zit nogsteeds zonder plot, na 3 weken nadenken, en met 2 schoolexamens morgen vrees ik dat het 'm niet gaat worden dit jaar :S
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

t4nd

@Prophet, ga jij het 'hoe staat iedereen ervoor' topic aanpassen met de deelnemers dit jaar?
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

EMIBH

Ik sta er nog in zie ik, ik heb mijn NaNo profiel ge-update en ik heb al een schrift klaarliggen met mijn plotdiagram zodat ik ook op school (wss in mijn 10 tussenuren) kan doorschrijven, iets wat ik vorig jaar niet gedaan heb. Ik bouw een nieuw verhaal op, het meisje van de degens spookt nog steeds in mijn hoofd maar ik was al te veel na aan het denken over het midden en dat kon ik nog niet schrijven omdat de opening niet liep.

Mijn WIP titel dit jaar: Frederik of de Deur naar de oude tijd

GBMN

Mag je trouwens je tijdzone halverwege de maand veranderen? Je kunt er zo 24 uur mee winnen :P

GBMN

Ik ga toch maar meedoen, maar ik zal de eerste dag wel kwijt zijn met het goed uitdenken van het plot :P

Lanizae

heb vanavond een plot bedacht! sort of... ik weet niet waar het heen gaat. Maar ik weet het begin en meer zal ik deze dagen toch niet schrijven XD
Ik weet de naam van mijn 2e hoofdpersoon niet eens... nja dat komt wel.

Ralmuski

EMIBH

Ralmuski! Nog 2 minuten, rustig aan!

Lanizae

nog 1 minuut! I'm not cheating!

Ralmuski

Oh wacht, het was nog geen 12 uur geweest. Ik had maar zes uur afgetrokken van Chinese tijd, maar het is alweer 7 uur.  Ach, details.  (A)

Lanizae

hoezo van de chinese tijd...?

Ralmuski

Mijn laptop staat nog op Chinese tijd. En da's maar goed ook, want volgende week moet ik ook weer op Chinese tijd. ;)

Oh en in China doen ze niet aan zomer/wintertijd. Dus is het verschil vorige week een uur groter geworden.