NaNo 2012

Gestart door nielsboy, 1 oktober 2012, 18:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Alexxje

Ik wil misschien wel meedoen..
Als ik een leuk idee krijg en zie of ik tijd heb

Lanizae

Citaat van: Ralmuski op  2 oktober 2012, 13:09:48
Dat zou ook wel erg toevallig zijn, maar het stond zo leuk onder elkaar. :P

Ik doe niet mee. Heb het nog nooit gehaald en heb nu nog minder tijd.  :P

ja, maar doe je alleen mee om te te halen?
Ik heb t nog nooit gehaald en doe mee omdat t gewoon leuk is
jij moet t weten hoor, daar niet van XD

nielsboy

Vorig jaar had ik de 5000 woorden gehaalt XD
Dit jaar wil ik het dubbele halen :D

domien

ik wil in elk geval eens proberen

"In this world there are no sides, just players"

Ralmuski

Citaat van: Lanizae op  2 oktober 2012, 18:33:24
ja, maar doe je alleen mee om te te halen?

Nee, maar het is toch een soort van challenge. Ik kan prima schrijven zonder nano. Dus als je meedoet is het toch een soort van ding om echt wel ver te komen/meer te doen dan anders. En dat gaat niet nu.

domien

moet dat in het engels zijn eigenlijk?

Rain

nee hoor, mag ook in het Nederlands :) De woordenteller die richting het einde vrij wordt gegeven voor het verifieren van winnaar-zijn telt woorden en let niet op de taal. ;)

EMIBH

Ik kan mijn plot van vorig jaar misschien wel hergebruiken, heb het toen na enkele dagen te druk gekregen en ben gestopt.
Natuurlijk mogen die woorden niet meegeteld worden, we beginnen gewoon op nul.

domien

heb al een ideetje

ik heb misschien wel zin om het in het engels te doen. maar dan gaat mijn lijfspreuk wel gelden: You may make it, you may not

Roggie

Mja, ik schrijf voor Engles al ±14.000 woorden per maand dus ook nog een NaNo erbovenop :/

Bovendien is 8.000 woorden van die 14.000 het Story Challenge-verhaal, dus ik sla dit jaar over :3
Joe.

Rain

wat moet je schrijven voor engels dan als je 14000 per maand schrijft ervoor? XD

Roggie

Aan het begin van het eerste tweede en derde jaar krijgen we de opdracht om een "TTO Dossier" te maken. T'is een beetje een rare naam voor een map met al je Engelse schrijfwerk. Voor een 5.5 moet je 10 boekverslagen geschreven en 35 "articles" (het kopiëren van nieuwsartikelen van Engelse nieuwssites en hier op reageren op 200/300 woorden) geschreven hebben. Obviously gaat het cijfer omhoog met betere kwaliteit (iemand kreeg een 8.3 met het minimum aantal werk vorig jaar) of met extra inhoud (de persoon die het record boeken heeft gebroken kreeg een 10 :3). Maar omdat je er tweemaal een cijfer voor krijgt (een zes keer meetellend cijfer vlak voor de kerstvakantie, als je dus 5 boeken en 17 articles moet hebben en een twaalf keer meetellend cijfer aan het einde van het jaar). Maar omdat alles er in mag wat Engels en geschreven is vind ik het leuk om er nog een flink verhaaltje (Story Challenge dus) en wat extra eigen mening in te doen. Andere mensen doen er gedichten, etc. in en het scheelt echt een aantal punten voor het cijfer en het gemiddelde eindcijfer (proefwerk is 4 keer en SO 2 keer met nog wat tussenstuff, en de docent geeft amper proefwerken en SO's op :3). Het is dus gedeeltelijk zelfmarteling, en gedeeltelijk ook echt nodig :)
Joe.

GBMN

Ik zit te twijfelen, het zou wel kwa tijd kunnen zo vlak na de SE week :P
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Alexxje

Als ik nu een idee had :(

nielsboy

Ik heb zelf in de eerste week toetsweek, en in de laatste week mijn verjaardag, maar als compensatie ga ik dan in de weekenden maar veel schrijven :P