Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Kaasje

Mooi zo, Janusch. Go for it! :D

Ik zit op de helft! :D 25K :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Roggie

14k :(

2.500  per dag schrijven en dat ben ik zo weer op het juiste spoor :)
Joe.

Rain

Jnusch

Gisteren eindelijk zoveel geschreven dat ik weer op schema liep (3500 in een dag, (en dat in minder dan 2 uur :D), weet niet of dat nog een keer gaat lukken :P). Nu bijna 1000 erbij weer, dus dat gaat vandaag ook wel lukken.
En nog 700 en dan ben ik bij 25000 8) :D

Jnusch

Oh, en ik wil mezelf ook even bejubelen omdat ik nog geen enkele keer een wordwar heb gedaan 8)

Rain

22,5k :D Bijna vergeten! Maar ik ben nu zo dichtbij aan het komen bij de 25k(vind ik), ik kan vast nog wel tot 23,5k ofzo schrijven. Ben toch zo moe dat schoolwerk bijna geen zin heeft :( Dus dat kan morgen ook wel ter plekke..

Ralinde

Roggie

Woehoe, 14k gepasseerd... Maar ja, ik ben eigenlijk best wel blij met 2.008 woorden op één dag :P

Maar ik zal niet opgeven! >:(
Joe.

Rain

24k :D Maar nu ga ik slapen ^^ morgen zal het vast lukken om tot de wordcount van morgen te schrijven :)

Dixie

Erwipro

Yessss ik loop weer bij! Vandaag ruim 6000 woorden geschreven :D

Argh, de site wil dat grafiekje niet normaal updaten :(

Ralinde

Voordeel van ziek thuis zijn: ik ga morgen definitely de 30k bereiken.  ::)

Rain

whaha :) ik ga gewoon hopen dat ik vanavond 2k kan schrijven, en morgen de overige 4k.

Erwipro

Bijna 30k :D

Zijn jullie al es je novel wezen 'validaten' op de NaNo-site? Dat kan onder My Novel Info. Welke wordcount houden jullie aan? Ik heb in Word ruim 29.700 woorden, maar op de NaNo nog geen 29.200. Het scheelt gewoon 544 woorden. Meh. Hoe moet dat nou?