Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Ralinde

Ik lig aardig op schema (alleen mn wordcount niet geupdate gister  :-\) maar zou je baat hebben bij een word war? Zeg, om half 12 ofzo?

Rain

ik was al begonnen aan een 15 minute word war marathon :) Die zijn best fijn overigens. Ik ga dan om 12 uur weer beginnen en dan eindigen als mijn ouders aan komen. En om 10 over half overigens weer verder aan de marathon xD

Een stuk op zee is best lastig te omschrijven trouwens.

Ralinde

34k gehaald :D
Geen tijd meer voor 35k, maar toch aardig opgeschoten al zeg ik het zelf :)

Kaasje

Ja, ik ben ook echt goed opgeschoten vandaag: 3,6K :D Bedankt Ralinde en Rain, voor het effectieve uurtje O0
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Uiteindelijk ruim 3000 woorden geschreven vandaag, bijna 30000 nu :) Morgen vrij weinig tijd, ga dan gewoon voor 1667, maar dinsdag hopelijk weer tijd om een beetje in te halen. Ik moet gewoon zorgen dat als ik straks weer bij ben, ik niet weer gewoon 3 dagen niks doe en dan weer enorm achterloop :P

Roggie

Yay voor Bluetoothkeyboards en iPods, in je bed typen is goed voor je wordcount :D
Joe.

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA

Ralinde

Dixie

Een deel van de achterstand door mijn trip naar Zweden ingehaald... (pfieuw)
Zit nu op 30431!

Rain

harrr... 35k voorbij :) eindelijk!

Rain

36k voorbij :) Begint beter te worden zo :P

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA

Dixie

Yayyy :D Vandaag (en gisteren) waren inhaalslag-dag :D
Eindelijk zien mijn stats er weer rooskleurig uit, na vier dagen niets geschreven te hebben XD

Jnusch

Prophet

Gaat lekker mensen, jullie kunnen het!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon