Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Words Written Today 3,933
Total Words Written 18,433
At This Rate You Will Finish On November 27, 2011

:D

Roggie

Mijn komende dagen gaan zwaar worden. Als ik geen 3.333 woorden per dag schrijf lig ik zo ver achter dat het niet meer in te halen is. :(
Joe.

Linqy

Heb er gisteren 4.500 geschreven XD

Als ik dat vandaag nog een keer doe ben ik weer bij  (A)

(en aangezien dat twee uurtjes werk is, moet dat vast lukken)

Rain

Jeetje, 4500 in 2 uur? Heel netjes! ;D

Kaasje

Yay, magische 20K overschreden :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralinde

Goed bezig!  O0
Ik ga vandaag proberen bij te werken tot in ieder geval de limiet van morgen, want morgen heb ik echt geen tijd. En zondag hoop ik dan over de 20k te gaan.

Rain

14235 ^^ en dat op zo'n vreselijk drukke dag. Een deel tijdens de film geschreven, maar de film was vooral om even te ontspannen.
Morgen heb ik meer tijd, ik wil sochtends gaan schrijven en een flink deel proberen te doen. In ieder geval de 1667 van normaal halen :P En dan zie ik wel verder, zondag pas echt weer tijd!

Jnusch

Vandaag weer ruim 3000 geschreven, dus dat gaat goed :D Morgen hopelijk tegen de 20000 komen en dan zondag gewoon schrijven tot ik weer bij ben, zou heel mooi zijn als dat lukte.

Erwipro

Ik kan dit weekend waarschijnlijk niet schrijven. :( Nja, heel even 's avonds vlak voor het slapen misschien. Maar dat tikt ook neit aan. Zucht. Weer een voorsprong weg. :P
Komende week ga ik echt meer doen. 3000 per dag ofzo, dan loop ik iig een keer góed voor.
En ik moet klaar zijn voor de 28e. Want dan ga ik naar Hong Kong. :o

*needs motivation*

Dixie

Even door moeten zetten, maar ik zit weer op de goede weg.... 19.282! Die 22.000 in het weekend moeten wel lukken denk ik zo :D

En nu is niet het moment om op te geven Erick! Schrijf gewoon wat je kan dit weekend en tel de rest bij de dagen van volgende week. Als je een paar dagen elke dag 2.000 moet schrijven in plaats van 1.667 is dat toch niet zo'n ramp? Dat is maar zo'n 300 woorden meer en dat is echt niets :D
Het lukt je echt wel hoor!!
En trouwens, de 28e.... Dat zijn toch ook maar twee dagen die je misloopt ;)

Komt echt wel goed hoor! :D

Rain

Shaddow

Rain

yeuy!! 16k voorbij. Nu maar aankleden en boodschappen doen.. En voorbereiden voor het feest. En misschien als ik tijd over heb nog schrijven tot aan 17k of meer. Morgen wil ik tot aan 22k! xD *ambitieus*

Jnusch

Ik zit nu op 17460, in 25 min. ruim 800 woorden geschreven, dus misschien probeer ik vandaag nog wel tot 20000 te komen :D

EMIBH

Ik hoorde net op een ander forum dat iemand al klaar was... Hij gaat nu voor de 100.000.
Hmm, ik kan niet jubelen over mijn wordcount. Ik ga weer schrijven.