Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Helemaal 30k voorbij :D Op NaNo dan. Word vindt dat ik al 30.585 heb. :P

Rain

wat voor dingen telt de nanometer niet mee dan?

Kaasje

Citaat van: Erwipro op 18 november 2011, 02:12:08
Zijn jullie al es je novel wezen 'validaten' op de NaNo-site? Dat kan onder My Novel Info. Welke wordcount houden jullie aan? Ik heb in Word ruim 29.700 woorden, maar op de NaNo nog geen 29.200. Het scheelt gewoon 544 woorden. Meh. Hoe moet dat nou?
Oh, ik validate mijn woordcount eigenlijk altijd via de wordcount onder My Novel Info (dus met CTRL-C/V). Het scheelt bij mij exact drie woorden, en nog eens in mijn voordeel ook: heb drie woorden meer volgens de NaNo-site. Klopt bij mij dus wel aardig :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Linqy

Rain

25k voorbij :D Nu even schrijven aan mijn scriptie... en als ik daar pauze van neem weer verder.

Erwipro

Hm. Volgens mij telt 'ie mn voetnoten niet. En ja, ik heb 20 voetnoten met in totaal dus zo'n 600 woorden. :P

Rain

dat zou best kunnen. Die worden ook weinig gebruikt in ficties merk ik xD

Rain

Ralinde

@Rain: nice, nog maar 3000 en dan zit je weer op schema!
@Erwi: voetnoten worden idd vaak niet meegeteld.
@Linqy: yay, goed dat je volhoudt! Go for it!

Rain

28k, en nu stop ik voor vandaag xD Morgen weer een dag. Heb het weekend 'vrij' van scriptie schrijven, dus behalve haken socializen en windowshoppen heb ik niets te doen :) moet wel wat uitkomen denk ik zo (A)

Linqy

Met 4000 woorden erbij tik in vandaag de 19000 aan!

Nu dus nog maar meer dan 11000 achter XD

Ralinde

Jnusch

Citaat van: Erwipro op 18 november 2011, 12:06:06
Hm. Volgens mij telt 'ie mn voetnoten niet. En ja, ik heb 20 voetnoten met in totaal dus zo'n 600 woorden. :P
Je moet even kijken of 'ie die wel meeneemt met het kopiëren - dat had ik vorig jaar namelijk volgens mij.

Maar ik kom altijd op meer woorden uit op de site. Nu 26.262 in Word en 26318 op de site.

Roggie

Deze dag ga ik mezelf maar eens martelen :(
Joe.

Rain

ik kan die validator van de site niet vinden xD
Ik ga NU schrijven! Heb gisteren ook al niet geschreven, en weet niet hoeveel er morgen van gaat komen. Maar ik wil niet nog veel verder achter gaan lopen!! Argh!!!