(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

Wtf? Meer dan 10.000 woorden? xD Jij kan het theoretisch in 5 dagen, Linqy :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralinde

Linqy

Ik weet ook wel dat in het theoretisch in 5 dagen KAN XD

Maar willen ;)?
Nee maar op zich, ik schrijf rond de 2 a 3000 woorden per uur als ik me er echt toe zet... dus dan kan ik op een vrije dag flink bijkomen als ik niks beters vind om me af te leiden XD

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

Dixie

Allerlei quotes, bijvoorbeeld:

"Write First! Ask Questions Later!"
"We took the cloistered, agonized writing process and transformed it into something that was half literary marathon and half block party."
"Think of november as an all-expenses-paid, 30-day vacation to novel-land."
"Combine a deadline with a supportive community, and great stuff will happen every time."

Prophet

Dixie

Ja, volgensmij wel :D Ik vind het iig wel leuk :P
Dit wordt mijn verhalen-schrijf-en-daarna-slapen-shirt ^-^

Prophet

Jnusch

Bleh, vandaag (gisteren) weer niks gedaan (mja, 500 woorden ofzo :P) dus ik loop nu weer enorm achter, nog erger dan eerst en met veel minder tijd dan eerder om nog in te halen >< Stommmmmm.
Maar goed, voor vandaag (vandaag) alweer 1200 woorden geschreven, dus misschien wordt het toch nog wat... Gaat wel ten koste van mijn Frans tentamen van morgen jammer genoeg ::)

Ralinde

Voor iedereen die het verhaal enigszins volgt alvast een waarschuwing: het einde van hoofdstuk  10 is niet zo prettig en ook hoofdstuk 11 zal de nodige donkere elementen bevatten.

Ralinde

@Jnusch: ik heb eindelijk bij kunnen lezen bij jouw verhaal. Ik vind je schrijfstijl erg fijn lezen, maar ik moet wel zeggen dat het verhaal me in het begin niet zo meekreeg door ieder hoofdstuk de introductie van een nieuw personage (wat misschien ook de reden is dat het zo lang geduurd heeft voor ik verder ben gaan lezen). Maar ik ben benieuwd hoe je de groep verder laat gaan na de dood van de Poet.

@Dixie: ook bij jou eindelijk bij kunnen lezen, al liep ik bij jouw verhaal iets minder ver achter dan bij die van Jnusch. We hebben het er op msn ook al eens over gehad, dus je weet al grotendeels wat ik ervan vind ;) Ben wel benieuwd wat er gebeurd is toen Nena aan het dansen was, was ze aan het creëren? Gezien ik ongeveer weet wat nog gaat komen, heb ik wel het gevoel dat het verhaal niet af gaat zijn met 50.000 woorden (A).

@anderen: ik wil ook wel andere verhalen lezen, maar wel van mensen die ook regelmatig updates posten. Niets is namelijk zo frustrerend als een verhaal volgen dat niet afgemaakt gaat worden :P