(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

@ Ralinde, nee, het verhaal gaat echt niet af zijn binnen 50.000 woorden :P
Maar ik denk dat als ik ga editten ik uiteidnelijk wel rond de 50.000 woorden kom haha :D
Ik zal jouw verhaal snel bij gaan lezen, ik ben bij het einde van de bruiloft gebleven. Echt diepe bewondering, serieus!

Voor de mensen die mijn verhaal volgen, in hoofdstuk 29 ben ik 'wegens omstandigheden' die arme Mogens idd vergeten XD Maar ik beloof jullie dat hij er nog in komt als ik ga editten :D

Dixie

Wow Ralinde, het is er echt goed uitgekomen. Het klinkt allemaal heel logisch en er zitten geen gaten in, eigenlijk :) (@ hoe het komt dat Bella zo gestoord is zeg maar :P)

Ralinde

Thanx daar ben ik echt heel blij mee. :D
Dit hoofdstuk was zooooo lastig om te schrijven omdat het echt het omslagpunt moest zijn maar het wel 'logisch' moest blijven. Met name de veranderende verhoudingen tussen hen drie en het duidelijk maken van de onderliggende gevoelens zonder het al te expliciet te noemen kostte de nodige moeite. Dus ik ben blij dat het uiteindelijk goed uit de verf is gekomen :)

(Volgende hoofdstuk wordt overigens minder heftig, aangezien deze voornamelijk over Cissy en Andy gaat).

Jnusch

Thanks voor de feedback Ralinde :D
Ik moet weer eens wat posten maar ik heb telkens geen zin om moeite te doen :P En nu denk ik erover om te gaan stoppen... loop enorm achter en heb nu allemaal tentamens en presentaties en essays en dus eigenlijk gewoon 0,0 tijd :(

Simile

Prophet

Kom op mensen, die nog druk zijn! Jullie kunnen het nog drie daagjes bikkelen!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Dixie

Whoa! :o

*opent Word*
*opent Nano*
*past inhoudstabel aan*
*ziet staan: pagina 1 van 9*
*schrikt zich dood*
:o

....
*Word past zich aan*
*pagina 34 van 35*

Pfieieieieieieuw.

Ralinde

Wow das schrikken!  :o

Maareuhm wat voor lettertype heb jij dat je 35 pagina's hebt? Ik heb er 75 en we hebben ongeveer evenveel woorden XD

Ralinde

Ik zal eens kijken. *checkt* Cambria 12 standaard lettertype als je in word op Apple werkt. Maar ook in Arial en Times New Roman zit ik op 75.

Dixie

Jnusch

Lol, ik denk al, dat kan echt niet :P Tenzij je negatieve regelafstand hebt ofzo XD
Overigens heb ik besloten om er toch maar voor te gaan en gewoon te gaan winnen. Dus.