(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Iedereen zit in de  -ik-ga-falen-modus-  nu geloof ik XD

Ik zit pas op 15000 woorden, en dus zo ver achter dat het wel hard werken wordt...

BUT I AM GOING TO DO IT!

Jnusch

De afgelopen 3 dagen helemaal niks geschreven, terwijl ik juist weer bij was, beetje stom >< Maar goed, vandaag weer bijna 1667 gehaald, dus hopelijk komt het nog weer goed en blijf ik daarna een beetje bij :P

Kaasje

Ja, bij mij gaat het ook niet meer zo goed. Ik ben echt ziekelijk inspiratieloos de laatste tijd ><
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Maar jij loopt nog altijd ruim 2500 woorden voor op mij :P
We moeten het allebei maar gewoon even halen :D

Prophet

Ik heb nu ook weer even tijd, dus ik ga kijken of ik een inhaalrace kan maken! O0
Nu bijna 21000, hopelijk vandaag 5000+ woorden...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Erwipro

Ralinde

Erwipro

Maar ik moet donderdag klaar zijn, want daarna heb ik geen tijd meer. En ik moet nog 18000 woorden, dat is dus vanaf morgen 6000 per dag. Gaat me niet lukken.
Daarnaast is mijn concept voor mijn boek (een beetje willekeurige gedachten opschrijven over alles, dus niet een verhaal) niet gelukt zoals ik zou willen en daarnaast heb ik al mijn gedachten wel zo'n beetje opgeschreven. Dus het gaat steeds langzamer en het wordt steeds saaier.
*diepe zucht*
Ja. Ik geef het op.

Prophet

En hier nog een opgave, ik heb gister geprobeerd om de 5000 woorden te halen, maar dat gaat me echt niet lukken :(
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralinde

Linqy

BAM!
10037 woorden vandaag eruit geknald!
Nu lig ik nog maar 4000 woorden achter XD