(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Rain

Gaaf Dixie :D

ik ben gewoon nu alweer vergeten wat voor kleur haar mijn hoofdpersoon heeft.. oO;;

Kaasje

Cool, Dix :D Ik vind dat plaatje van je hoofdpersoon somehow een beetje op jou zelf lijken :P Of in ieder geval op iemand die ik associeer met jou.
Citaat van: Rain op 12 november 2011, 11:02:57
ik ben gewoon nu alweer vergeten wat voor kleur haar mijn hoofdpersoon heeft.. oO;;
Haha, dat heb ik ook vaak. En dan: "Hmm, had diegene nou blond of donkerblond haar." En vervolgens zoeken op 'donkerblond' :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

EMIBH

Mijn personage heeft uiterlijke kenmerken die ik nog niet ken, ik weet zelfs haar naam nog niet. :P
Daar kom ik nog wel achter als ze zich gaat voorstellen aan Isabel (aka het meisje van de degens).

Ik loop een beetje achter op schema... Een beetje... Ik had niet verwacht dat november zo'n drukke maand zou worden dit jaar, ik probeer dagelijks te schrijven, maar het gemiddelde dat ik dagelijks zou moeten schrijven om het te halen wordt steeds hoger.

Prophet

Shoot... drukke week voor de boeg en dan niet met Nano, dus hopen dat ik tussendoor wel kan blijven schrijven...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Mijn hoofdstukplanning klopt echt voor geen meter meer :P
Ik ben nu aan het schrijven aan een stuk dat ik gepland had voor hoofdstuk 5, maar dat inmiddels hoofdstuk 7 is omdat er zoveel dingen tussendoor nog eerst verteld moesten worden.

Ralinde

Hoofdstuk 7 is een wat korter hoofdstuk, maar hoofdstuk 6 was langer en hoofdstuk 8 belooft ook een stuk langer te worden. :)

Erwipro

Twijfel, twijfel.. moet ik het opgeven? Ik ben een beetje door mijn verhaal heen. Ik kan dit weekend niet schrijven, en mijn planning gaat niet zoals ik het wilde. Na de 25e heb ik ook geen tijd meer.
Ik heb dus welgeteld nog 7 schrijfdagen, ik moet nog 22000 woorden, d.w.z. alleen met ruim 3000 woorden per dag kan ik het halen.
Wat nu? :(

Prophet

IK heb een beetje een zelfde probleem. Ik zit net boven de 20.000 en moet dus nog bijna 30.000 woorden en heb nog maar 9 echte schrijfdagen, dat zou dus 3300 woorden per dag moeten schrijven, wat een beetje veel is... :(
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

Erwipro

But then again, het is slechts het dubbele van wat je normaal zou moeten. Dan is het toch wel afzienbaar? :)

Prophet

Citaat van: Erwipro op 18 november 2011, 08:36:49
But then again, het is slechts het dubbele van wat je normaal zou moeten. Dan is het toch wel afzienbaar? :)
Ja, maar ik heb het drukker dan ik verwachtte...

Erwipro

Hm. Moeilijkmoeilijk. Maarja. Eigenlijk is NaNo geen tijd van opgeven he. :P

Prophet

Citaat van: Erwipro op 18 november 2011, 09:03:28
Hm. Moeilijkmoeilijk. Maarja. Eigenlijk is NaNo geen tijd van opgeven he. :P
Klopt, ik hoop vanmiddag een stuk te kunnen schrijven, ga gewoon kijken of het wellicht toch gaat lukken.

Inuzuki

Kom op! Jullie kunnen het!
En zelfs als je het niet haalt kun je dan zeggen dat je in elk geval tot het laatste moment toe alles hebt gegeven maar dat het helaas niet is gelukt in plaats van dat je het hebt opgegeven! Eventjes doorzetten

Ralinde

Wat Inuzuki zegt. Gewoon doorgaan en kijken hoe ver je komt! Jullie zijn al zo ver gekomen, zou echt zonde zijn om nu op te geven.