Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Nja. Straks zit ik een uurtje in de trein :) En mn buffer is niet helemaal weg. Maar na het weekend wel. :P Ik hoop dat ik vandaag nog 2500 woorden kan typen :P

Prophet

Het loopt toch weer even iets beter dan ik dacht, nog 'maar' 2000 van de kleine 3000 die ik volgens mn doel zou moeten halen vandaag.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Jnusch

nielsboy

Markm

We hebben een D
We hebben een I
We hebben een X
We hebben een I
En we hebben een E
Gooooooo Dixie :D
[/cheerleader dansje]

Roggie

Ik ben nu even bezig met flashbacks omdat ik mijn complete verhaal niet bij me heb (dood aan gescheiden ouders). Gaat wel lekker, nu. De flashbacks waren ook wel de reden dat ik dit onderwerp koos. Ik zit nu even in een flashback van iemand die een slechte jeugd heeft gehad. Zo meteen en morgen nog even werken aan flashbacks uit mijn andere verhaal (ik heb stiekem een personage erin gestopt (A)) en dan hoop ik de achterstand eruit te werken. :)

EDIT:
CiteerHe took it and walked over to Brian, who was almost at the back door. Ferry swinged the shovel, and...
Shovel of death erin verwerkt, het paste perfect 8)
Joe.

Ralinde

Ik ga morgen weer een update plaatsen van mijn verhaal. Hoofdstuk 2 is af, hoofdstuk 3 bijna maar dat komt morgen wel.

Roggie

Joe.

nielsboy

Linqy

nielsboy

Citaat van: Linqy op  7 november 2011, 08:33:35
Kan best, maar dan lig je wel al bijna 12000 woorden achter XD
Heeft iemand een link. Dan ga ik ook maar eens me hersens breken (letterlijk en figuurlijk XD). Dinsdag ben ik het 4de uur uit dus heb ik een hele middag om te schrijven.