(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

marcoo

Ja, dat zal ik dan in moeten halen, maar daar heb ik gelukkig nog bijna een hele maand voor :P

Ralinde

Het eerste deel van mijn eerste hoofdstuk staat er. Het begon wat lastig, maar nu ik eenmaal op gang ben, gaat het eigenlijk best makkelijk.
Ik merk alleen wel dat ik mijn Engels toch hier en daar nog wel even wat moet afstoffen. XD

Prophet

Ik ben dan ook niet echt veeleisend volgens mij, natuurlijk zijn er nog dingen genoeg in mn begin dat veel beter kon, maar het verhaal loopt en vind het ook lekker om met 3 hoofdkarakters te schrijven, als je dan even met de ene vastloopt, kan je met de ander verder :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Jnusch

Dixie

Ik moet weer :D
Even afwas doen en warme kleren aantrekken en gaan met die banaan 8)
Ik ga voor de 4.000 vandaag! :)

EMIBH

Dixie, ik heb je wordcount widget gestolen he, hoop dat je het niet erg vind. :P
Ik ben ook wel redelijk tevreden met wat ik tot nu toe heb, nu komt een vreemde overgang van een jaar of 6 en dat had ik misschien in het eerste deel anders moeten schrijven, maar dat is iets voor mijn editor (mezelf) die ik tot 1 december vrij heb gegeven.

Dixie

Dito @ editor, laat het nu maar lekker rammelen, dat komt straks wel :P

En nee natuurlijk is het niet erg dat je mijn widget over hebt genomen, daar is ie toch voor :D

Prophet

Netjes dat je dat ook gehaald heb dix!

Heb gisteravond onverwacht toch nog even kunnen schrijven, nu op ruim 5700, alleen ga vandaag geen tijd hebben... dus mooi dat ik die buffer heb :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

Linqy

Nou, besloten toch maar ook mijn verhaal te gaan posten XD

En nu nog de 10000 halen!

Prophet

Mn verhaal loopt nu wel even anders dan ik gedacht heb, dus het gaat even wat minder hard dan eerst. Morgen had ik de 10000 als doel staan, maar ben bang dat het door de switch in het verhaal even niet gaat lukken...

Linqy

Ach, ik hou me helemaal niet bezig met hoe het verhaal loopt enzovoorts

Ik ga gewoon neerschrijven wat ik wil neershcrijven, en ooit in de verre toekomst maak ik er wel echt wat moois van als het dat waard blijkt te zijn!

Roggie

Hummerdehum, mijn hoofd doet het niet :(

Het denkt dat als ik vrij hebt, dan ook niet hoef te werken en dan gaat het NOG'en :-\
Joe.

Erwipro

Vandaag (nouja, gisteren) 0 extra woorden. Daar gaat mijn buffer XD Tsja, ik wilde in de trein schrijven, maar ik zat niet in de trein. (A)

Ralinde

Balen dat je buffer in een keer weg is. Ik heb vandaag mijn laptop maar meegenomen, omdat ik vandaag 2x 3 kwartier in de trein zit en morgen ook weer een uur, dus ik denk dat ik het wel weer een aardig end in kan halen. En anders is er altijd nog zondag XD