NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

*kijkt naar alle rode dagen*

Hmm, op deze manier hoef ik niet veel te editen in december. xD

Rain

ik vind net een topic in de shout outs. Zouden ze het echt in 22 uur hebben gered? xD http://www.nanowrimo.org/eng/node/3808154

oh well :) ik loop niet zoveel meer achter, maar ik weet niet of ik in december ga editten. Ik hou er niet zo van.

Erwipro

Whow mensen zijn echt raar. Je ziet al mensen die reageren die 100k woorden hebben ><

Kaasje

Dan ben je geloof ik iets té fanatiek :P
Laatst vroeg er iemand om een website die voor je uitrekende hoeveel van elk woord je gebruikte. Gisteren was ik er wel nieuwsgierig naar, dus heb ik even gezocht: http://www.writewords.org.uk/word_count.asp

Ik merk overigens wel dat ik momenteel moeite heb met schrijven. Ik heb weinig inspiratie voor het stuk waar ik nu beland ben, maar het moet er echt in, dus ik denk dat ik het we zo goed mogelijk beschrijf, maar dat ik het ook zo snel mogelijk probeer af te ronden.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

Moeite met schrijven.. dat is altijd in het midden van de maand. De eerste en de laatste week gaan in verhouding vaak heel makkelijk, de rest minder. Moet je even doorheen bijten :P

forecaster

ik moet zeggen dat ik er de eerste week juist moeite mee had om aan een begin te komen...
gelukkig komt de rest van het verhaal gelukkig een beetje binnen waaien...

jammer eigenlijk dat het nu zo koud is buiten... nu staan mijn ramen dicht, en blijft mijn inspiratie ook buiten...

Jnusch

Citaat van: Kaasje op  9 november 2010, 16:09:08
Dan ben je geloof ik iets té fanatiek :P
Laatst vroeg er iemand om een website die voor je uitrekende hoeveel van elk woord je gebruikte. Gisteren was ik er wel nieuwsgierig naar, dus heb ik even gezocht: http://www.writewords.org.uk/word_count.asp

Ik merk overigens wel dat ik momenteel moeite heb met schrijven. Ik heb weinig inspiratie voor het stuk waar ik nu beland ben, maar het moet er echt in, dus ik denk dat ik het we zo goed mogelijk beschrijf, maar dat ik het ook zo snel mogelijk probeer af te ronden.
Dat is het voordeel van niet op volgorde schrijven, dan ga je gewoon met wat anders verder en kom je later op een stuk wat niet zo lekker gaat terug :P

forecaster

heey dat ken ik, was ook de rede waarom ik nu het verhaal schrijf vanuit de ogen van Emely, (had net de flashback vanuit de ogen van lucas al afgerond)

Kaasje

Mijn verteller is alwetend 8)
Citaat van: Jnusch op  9 november 2010, 19:26:02
Dat is het voordeel van niet op volgorde schrijven, dan ga je gewoon met wat anders verder en kom je later op een stuk wat niet zo lekker gaat terug :P
Nadeel is dat je dan uiteindelijk alle 'saaie' stukken in één keer achter elkaar moet doen, of werkt dat anders? :P

Maar ik ben er voorbij en het gaat weer lekker :D
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ik heb geen saaie stukken? :P
Alleen loop ik nu wel achter weer :(

Jnusch

Woeh, 1856 woorden geschreven toch nog even in iets meer dan een uur 8)

Kaasje

Yay! :D
Citaat van: Jnusch op 10 november 2010, 01:31:10
Ik heb geen saaie stukken? :P
Goed punt :P
Inmiddels zit ik al lang weer op een onsaai stuk, dus yay :D

Vandaag is mijn doel 20.000. Moet te doen zijn.
DIES IRAE DIES ILLA

Erwipro

Eigenlijk was mijn doel voor vandaag 25000 (A) Maar ik denk niet dat dat goed gaat komen XD

Jnusch

Ik ga denk ik proberen vandaag nog tot 17500 ofzo te komen, daarna vind ik het wel weer mooi geweest :D

Kaasje

Met 17.500 lig je volgens mij op schema, dus dat is netjes! :)
Citaat van: Erwipro op 10 november 2010, 17:07:24
Eigenlijk was mijn doel voor vandaag 25000 (A) Maar ik denk niet dat dat goed gaat komen XD
Wil jij ook over de 50K gaan dit jaar? :P
DIES IRAE DIES ILLA