NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Rain

jammer, want ik had gehoopt om 0 onsuccesvolle dagen te houden :P En nu heb ik straks wel 1 onsuccesvolle dag danzij dat ie plat ligt.

Inmiddels 1822 woorden, en ik ga zo lekker slapen

Erwipro

Oh dat is wel suf ja >< Mja je weet zelf dat je geen onsuccesvolle dag hebt :P Ik houd het zelf ook bij in Excel XD

Rain

ja oke, maar voor mijn eerste NaNo was dat toch wel leuk geweest :P

Jnusch

Dit was eigenlijk ook als reactietopic bedoelt, dus ik heb ze even samengevoegd @iedereen en Simile in het bijzonder ;)

Rain

gah.. de klok van de site loopt blijkbaar voor, nu heb ik alsnog een unsuccesfull day :(

Jnusch

Dan moet je even je zone aanpassen ;) Daar ligt het waarschijnlijk aan... en anders is het wel balen, maar het gaat toch om hoe je er echt voor staat :)

Erwipro

Kaasje

Waar kan je die sigs zien, want ik zie dat jullie allemaal verschillende dingen hebben (Erick met buddies, Jnusch met een kalender). Hele site al afgezocht, maar ik kan ze niet vinden :P

*Gaat weer verder schrijven*
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Kaasje

Oh, vandaar! Ik had hem op Nederlands staan en daar is helemaal geen 'Fun Stuff'. Kon ik lang zoeken (of ik keek gewoon scheef). :P

Dankje :D
DIES IRAE DIES ILLA

Ralinde

Ik doe ook mee :D
Alleen nog even een coole sig regelen. Zit nu op 1300 woorden en counting.
Plot? Geen idee :D Gewoon begonnen en langzaam begint zich wel iets te ontrollen wat op een plot lijkt ;)

Erwipro

Citaat van: Ralinde op  2 november 2010, 16:01:56
Plot? Geen idee :D Gewoon begonnen en langzaam begint zich wel iets te ontrollen wat op een plot lijkt ;)
That's the spirit :D

lionne

Ralmuski

Ik verdwaal altijd op wiki als ik een stukje wil nakijken op historische accuraatheid. xD Dan begin je met bv. Wenen en een uur later zit je iets te lezen over een Heerlijkheid ergens in Friesland.  ::) Interessant hoor, maar totaal niet relevant voor mijn verhaal.  ;D

Kaasje

Ik heb de mensen die ik nog niet als buddy had op dinges (Lionne, Forecaster, Ralmuski en Rain) toegevoegd :D
DIES IRAE DIES ILLA