Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Hmm.

Ik heb zegmaar, volgende week Engelse woordjes en Natuurkunde, de week daarna ga ik naar Rome toe en de week daarna hebben we een soort van toetsweek waarin basicly alles af moet zijn, en dan heb ik een duitse Grammatica- en woordjestoets, een wiskunde B toets (op dezelfde dag, yay) en de dag daarna Duitse mondeling.

Oh, en ik mag voor geen van die toetsen dus een onvoldoende ofzo halen.

._.

Maw, ik denk dat ik beter kan stoppen met NaNoWriMo, dit gaat toch nooit lukken zo :(.

Bassie_ui

Oeh, ik denk dat ik volgend jaar mee ga doen :D

Jnusch

Stomme peptalk, wat heb ik nou aan een verwijzing naar een techniek om te beginnen of whatever? :-\

Ralinde

Balen Jnusch, dat is inderdaad niet echt een erg motiverende tip als je al rond de 9000-10000 woorden zit. ::)
Misschien kun je kort samenvatten wat je tot nu toe hebt?

Jnusch

Mja, ik vond het vooral stom dat ze ernaar verwijzen. Zo van, "Ja, dit is handig! Ga het nu maar zelf opzoeken in zijn boek/ergens op internet." Zeg het dan gewoon niet of leg het zelf uit zeg ><

Twilicht Stars

Erwipro heeft me dan misschien wel uitgelegd hoe je zo'n leuk plaatje in je profiel kon zetten van Nano Wrimo, met daarin hoeveel woorden je hebt enzo, maar ja.. ik ben het alweer vergeten.. kan iemand me het opnieuw uitleggen?

Rain

buh heb inmiddels drie dagen de worddeadline gemist :(

Vakonov

Wat betekenen die kleurtjes in de sigs eigenlijk?

Jnusch

Groen = doel v/d dag gehaald
Geel = (redelijk) goed op weg om het doel te halen
Rood = faal

Lianne

Geel is een niet al te slechte dag, Groen is een goede dag, oranje is een vrij slechte dag en rood is een hele slechte dag.

Vakonov

Jnusch

Is er ook oranje dan? Dat heb ik nog nooit gezien :P

Lianne

Rain

myeah.. en die van gister :P tgaat niet zo vlotjes hier

Armogohma

Hoera, toekomst inspiratie van Team Fortress 2 for the win :D