Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2015

Gestart door Roggie, 2 oktober 2015, 22:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Al iemand fel aan de voorbereiding begonnen? Ik heb net eindelijk een beetje een goed plot bedacht, over een pyromaan. ^-^ Mensen die al weten mee te willen gaan strijden voor de 50k? ^-^

Joe.

Kevindemen

Ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik over ga schrijven.
Vaak ga ik gewoon schrijven en kijk ik vervolgens wel waar het heengaat.

Mijn verhaal van vorig jaar moet ik trouwens nog steeds herschrijven,
aangezien ik nog wel wat toffe ideeën ervoor had, en ik het einde nog niet had geschreven,
omdat ik toch die 50.000 al aanhad getikt en toen de druk opeens weg was :P
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Shaddow

Ik heb echt nooit tijd in November, en dit jaar is geen uitzondering. :(

Roggie

Awh :c

Traditioneel begin ik rond 1 oktober halsoverkop aan voorbereidingen. M'n pyromanenplot is echt superleuk maar het is misschien net iets te kort voor NaNo :c Hopelijk krijg ik nog een idee voor iets ertussenin.
Joe.

Kevindemen

Citaat van: Roggie99 op  4 oktober 2015, 20:41:12
Awh :c

Traditioneel begin ik rond 1 oktober halsoverkop aan voorbereidingen. M'n pyromanenplot is echt superleuk maar het is misschien net iets te kort voor NaNo :c Hopelijk krijg ik nog een idee voor iets ertussenin.

Misschien kun je meerdere verhaallijnen door elkaar laten lopen?
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

bert-boefjes

Misschien dat ik nu wel mee doe en het ook vol hou :P
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Erwipro

Ik ga een keertje niet meedoen. :(

Roggie

Citaat van: Kevindemen op  4 oktober 2015, 22:09:12
Misschien kun je meerdere verhaallijnen door elkaar laten lopen?
Goed punt :) De charme van m'n verhaal was denk ik de pyromaan die met zichzelf in de knoop ligt, dus ik ga verschillende levensmomenten in elkaar over laten lopen :)
Joe.

Shaddow

Anders kan je misschien ook schrijven vanuit de politie die hem probeert op te sporen?

*En dan een jonge mysterieuze detective die steeds meer een obsessie voor de pyromaan begint op te brengen*

*shipshipship*

Roggie

XD XD XD

ik wil eigelijk wel een seriemoordenaarverhaal vanuit het perspectief van de seriemoordenaar zien o.o

EN DAN IS DE SERIEMOORDENAAR OOK TE DETECTIVE WAJOO
Joe.

domien

Ik doe weer mee. Het plot waar ik nu mee in mijn hoofd zit is een beetje James Bond achtig

"In this world there are no sides, just players"

ozolief

ooh dit klinkt vet alleen ben ik geen ster in schrijven en geen tijd ervoor  ::)

Gait

Al een jaar lang een plot in mijn hoofd over een jonge weerwolf, maar altijd uit zitten stellen om het pas in november dit jaar te gaan schrijven :3

domien

"In this world there are no sides, just players"

Erwipro

Ik kwam toevallig laatst een boek tegen van iemand die net z'n eerste boek af had. Hoewel het genre me totaal niet aanspreekt, vond ik het plot wel heel tof.
http://www.amazon.com/Heavens-Forgotten-Branden-Johnson/dp/1943755051