NaNo 2015

Gestart door Roggie, 2 oktober 2015, 22:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Alexxje

Mijn verhaal gaat over een meisje die in der laatste jaar middelbaar zit, maar geen vrienden heeft en gepest wordt.

MIKOMOMO

Mijn verhaal gaat over iemand die alles goed op een rijtje heeft,
Tot hij uitgenodigd word op een reünie waar hij een meisje leert kennen dat hij helemaal vergeten was

Hij opent daardoor zijn geheugen en herinnerd alle afschuwelijke dingen die hij heeft meegemaakt,

En dat komt er dus heel random tussendoor terug

Maar ik zit nu echt klem want ik wil niet de clue vertellen waarom hij vast zat enz
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Roggie

Veaaat Mikimomo! Ook een reünie-element hier :-) Als je geen clues wilt prijsgeven, dan misschien iets verzinnen dat het "hoofdstuk" afkapt?

En is je NaNo-naam gewoon mikomomo?
Joe.

Kevindemen

Je zou clifhangers kunnen inzetten, en dat je personage dat gedeelte van de flashback niet meer kan herinneren?
Dan kun je vervolgens het personage laten graven in zijn verleden naar aanwijzingen waarom die dat niet kan herinneren.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

MIKOMOMO

Nano naam is Mikow
En dat meisje is dood btw en de rest houdt dan een reunie

himan

Ik wil misschien ook wel meedoen heb ook wel al een goed idee, maar past niet in de planning zoals nooit...

Kevindemen

@Roggie99 Ik doe maar één keer meer aan Nano,
maar ik sta twee keer vermeld in de openingspost.
Kun je dit, wanneer je weer tijd hebt, eventjes aanpassen? :D
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

MIKOMOMO

Nou ik blijf maar veranderen in mn verhaal :$

Nu is t 1 of andere ziekte. is er een overheidsbedrijf voor de controle van serial killer is hij stieken een serial killer en is zn chip kapot waardoor hij langzaam weer gaat moorden enz :$

MIKOMOMO

Gaat iemand me btw een x joinen bij een write in in utrecht :)

Roggie

Ik ga vandaag al grotendeels overslaan :c Heb nu al heel lang geen vrije tijd meet ehsd en kan me absoluut nergens op concentreren. Maar lekker lang weekend deze week dus morgen haal ik de 10k :)
Joe.

Phage

Ik heb een vaag idee in mijn hoofd, misschien dat ik toch nog meedoe. Moet het in het Engels?

MIKOMOMO

Mag lekker nederlands,

Alleen dan moet je wel ff 8000 woorden inhalen he :D

Phage

Weet ik, wordt een hele kluif, maar ik ga het proberen! O0

Dus bij deze, Phage1986 is van de partij.

MIKOMOMO

Wat je is vage idee dan misschien kan ikje helpen

Wat is btw je nano naam dan voeg ik je toe als writing buddy

Phage

Phage1986

Mijn widget werkt niet in m'n sig :(
Edit: Nu wel! :)