Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2015

Gestart door Roggie, 2 oktober 2015, 22:37:27

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Ik heb nu redelijk een uitgewerkt idee.

Het gaat over 2 politie agenten, die eigenlijk net van de politie academie klaar zijn. Afgestudeerd in de richting Moordzaken. Ze mogen als duo werken in de grote stad. Ondanks dat dit hun grote droom was om onrecht te bestrijden, komen ze er al snel achter dat er veel meer mis in de stad is dan ze op voorhand gedacht hadden. Niet alleen zijn er twee straatbendes die elkaar bij iedere mogelijkheid proberen uit te schakelen. Steeds vaker bemoeit de maffia zich met de zaken in de stad. Alsof dat niet genoeg is, is er nog een rijke zakenman die de halve stad onder zijn controle heeft staan die steeds vaker als verdachte bij moordzaken op duikt. En hebben ze ook nogal vaak te maken met een koppige nieuws-reporter die geen geheim ongehoord wilt laten.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Tevens is de vriendin van één van de agenten zwanger, maar: is de baby wel van hem?

Nee. Baby's zijn niemands eigendom. Stop met het objectificeren van baby's!

Mooi verhaal, Bert :)

Ben benieuwd naar...

De Boefjes.

:D

Roggie

http://nanowrimo.org/participants/heatherfield/novels/arson-865266

Whoopwhoop. Wat meer focus op het begrip 'thuis' nu. Jezus ik ga literair klinken pas op.
Joe.

Roggie

Joe.

MIKOMOMO

Wat is dit eigg een schrijf iets,

Ik vind schrijven altijd wel leuk :)
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Roggie

Ja, 50.000 woorden in een maand schrijven. Voor de mensen die zichzelf altijd beloven een verhaal te schrijven, maar er nooit aan toe komen. :) Het is best zwaar, maar het loont heel erg. Dit is mijn derde keer, en vorig jaar voor het eerst 'winnen' was wel heel gaaf. Als je mee wilt doen kan je natuurlijk gewoon Word opstarten, maar het is het leukst om je even aan te melden op de NaNoWriMo-website. :)
Joe.

Prophet

Succes voor iedereen die meedoet dit jaar!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kevindemen

Bij dezen, ook maar eens tijd om te beginnen. Ben er gisteren niet meer aan toegekomen.

Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

ozolief

ja ik ben benieuwd en succes iedereen!

Alexxje

Ik doe dit jaar ook mee ;D

Roggie

Niiiice - username? :D
Joe.

MIKOMOMO

Nouik zit al op de 2600 dus ik heb genoeg geschreven vandaag voor mijn doen :)

Alexxje

Alexxje is de gebruikersnaam :)

MIKOMOMO

En ik ben vandaag volledig vastgelopen in mijn verhaal  :o

Kevindemen

Waar gaat je verhaal over? Misschien kunnen we je helpen.

Ik ga mijn verhaal trouwens dit keer schrijven over een filmregisseur die wordt ontvoerd door monsters, en zijn vrijheid terug kan krijgen als hij een goede, leuke film weet neer te zetten waar al die monsters een goede rol in hebben. Althans, even heel kort in een notendop.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.