NaNo 2015

Gestart door Roggie, 2 oktober 2015, 22:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Morgen inhaalrace :s Vandaag van 7:30 tot 23:00 buiten de deur geweest - schiet niet op zo
Joe.

Phage

Ik loop sowieso al flink achter  :P

Roggie

Succes dan :p

Vandaag al een woord of 2,500 weggetikt, nog 1999 en dan loop ik weer bij (A)
Joe.

Phage

Vandaag was een goede dag, als elke dag zo gaat, ga ik het toch nog halen  XD

bert-boefjes

Ik ben nu ook bezig met typen. Zit nu net over de 6000 woorden, ik loop nog wel wat achter maar ach, dat komt nog
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

Morgen maar eens proberen om een enorme/gigantische inhaalslag te maken.
Vorige week was toch iets te druk met theatervoorstellingen, andere activiteiten en spel 377.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Phage

Citaat van: bert-boefjes op  8 november 2015, 22:36:04
Ik ben nu ook bezig met typen. Zit nu net over de 6000 woorden, ik loop nog wel wat achter maar ach, dat komt nog

Ik zit pas op 3200, dus je gaat al beter als ik ;)

Roggie

20k :D :D :D

Zijn Gytha en ik de enige waarbij 't eenbeetje lukt? :(

Edit: ga even moeten pauzeren tot woensdag :( Zal proberen niet teveel achter te raken, maar ik heb op woensdag een paper staan waar ik NaNo-hoeveelheden voor moet schrijven.
Joe.

Kevindemen

Ik ga het voor dit jaar officieel opgeven. Heb niet echt vaard in het schrijven zitten, eigenlijk.
Ik heb teveel rode hokjes. Al zijn er een paar omdat ik te luimwas deteller te updaten.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Roggie

KLAAR VOOR DE EINDSPRINT? :D
Joe.

Phage

Ik heb het ook opgegeven. Er kwam te veel tussendoor. Studie etc... En te weinig inspiratie.

MIKOMOMO

Bij de 10 000 woorden liep ik vast in mn hele verhaal

Anders had ik en deel 2 moeten schrijven :PP

Was ook pas ,n 1e x dus ik ga proberen volgend jaar wat fanatieker te gaan :)
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Roggie

Nog 9k :0

Edit Unos: nog 7k :0

Edit dos: nog 6k :0
Joe.

Erwipro

Laatste dagje! :o
Succes allemaal :D

Roggie

Joe.