Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Na-apert >:(

Ik moet morgen ook mijn achterstand inhalen in het vijfde en zesde :P
Joe.

Rain

10794 :) niet de daily goal gehaald, maar toch.. Ik hoop morgen wellicht iets meer te hebben, maar moet ook nog een hoop opzoeken en wat schrijven aan mn scriptie xD
En vrijdag en zaterdag een bruiloft... lekkere chaos. :P Maar ik ga het dit jaar halen! Yeah! Ik weet het gewoon. ;)

Dixie

Erwipro

Vandaag weer niks gedaan. Ik ben uit mn ritme :(

Roggie

Citaat van: Rain op  7 november 2011, 23:02:03
10794 :) niet de daily goal gehaald, maar toch.. Ik hoop morgen wellicht iets meer te hebben, maar moet ook nog een hoop opzoeken en wat schrijven aan mn scriptie xD
En vrijdag en zaterdag een bruiloft... lekkere chaos. :P Maar ik ga het dit jaar halen! Yeah! Ik weet het gewoon. ;)
Wait... Was de daily geen 10.000? *loopt dus 3.200 woorden achter*

Eens kijken van ik vanmiddag op papier krijg :P
Joe.

Prophet

Gister was de daily 11667 en vandaag 13333, met mijn 12400 zou ik dus maar ruim 900 woorden hoeven te schrijven vandaag...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

nielsboy

Ik ga proberen 4000 woorden te schrijven vandaag. Dan sta ik op 6500, dus dan kom ik al in de buurt bij jullie.

Roggie

Citaat van: Roggie99 op  7 november 2011, 22:11:22
Na-apert >:(
Als ik vanmiddag geen 4.000 woorden haal ben ik aardig screwed en kan ik het wel vergeten XD
Joe.

nielsboy

Citaat van: Roggie99 op  8 november 2011, 07:29:11
Als ik vanmiddag geen 4.000 woorden haal ben ik aardig screwed en kan ik het wel vergeten XD
*Leent niels zijn pink uit, aan roggie. Ik heb medelijden. Daarom geef ik je de vinger die ik nooit gebruik XD

Prophet

15K is in zicht, morgen maar aantikken dan denk ik ;)

En met deze snelheid ben ik de 27ste al klaar...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

nielsboy

nielsboy

Ik heb nu een stukje geschreven om het 1667 per dag te halen. Ik ga nu even me huiswerk maken en daarna weer verder schrijven.

Roggie

10.000 gehaald. Doel voor vandaag is het doel van gisteren (11.667), dus dat wordt nog even bikkelen na het eten. Eerst even huiswerk en rusten XD
Joe.

Jnusch

Ik ben vandaag eindelijk de 7000 gepasseerd. Iets meer dan 1800 woorden geschreven, maar goed, ik heb in ieder geval weer een beetje een substantieel stuk toegevoegd. En! ik heb zo ongeveer mijn hele verhaal nu uitgedacht, wat echt een unicum is :D

Jnusch

Oké, dit vond ik even leuk om te delen:
In Word nu in totaal 8321 woorden, en vandaag 1832 erbij geschreven :D