Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Rain

Erwipro

Weekend 1 overleefd. Nu nog even inhalen. Maar dat moet lukken. Zit nu op 8400 :)

Edit: nu zit ik op 9667, weer redelijk bij. :)

Roggie

Shit, anderhalve dag achter :(

Maar dat is mijn stomme hoofd: als ik een vrije dag heb doe in niets, en op een schooldag schrijf ik mezelf helemaal gek :-X
Joe.

Jnusch

Ik loop echt vet achter, zit nu op 6500 ongeveer :( En eigenlijk echt geen tijd; twijfel heel erg of ik nu nog meer zal schrijven (geen zin + ik moet slapen) of... bah.

Prophet

Citaat van: nielsboy op  4 november 2011, 20:26:14
Prophet loopt voor! Spannend! Als hij dit tempo door zet dan kan hij het al halverwege deze maand af hebben.
Dat was mn weekendbuffer, ik wist dat ik er dit weekend geen tijd voor had... ;)
Dus mijn doel voor het volgende weekend is: 21750 ;)

Edit: Vandaag 2380 geschreven 30 woorden boven mn target van 2350 woorden per dag om de 21750 te halen  O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralinde

Ik ben nu bij en probeer gewoon vanaf nu elke dag tussen de 1750 en 2000 woorden te schrijven, zodat ik een beetje een buffer kan opbouwen als ik eens een dag geen tijd heb om te schrijven. maar waarschijnlijk gaat heter weer op uitdraaien dat ik doordeweeks weinig schrijf en in het weekend weer heel veel moet gaan inhalen :P

nielsboy

5minuten bezig en ik zit al bij de 100. Nu even 10.000 proberen te schrijven.

nielsboy

Ik zit nu aan de 500 woorden, maar ik moet nu eten.

Ralinde

Nou dan heb je echt nog wel een end te gaan hoor XD

Roggie

Citaat van: nielsboy op  7 november 2011, 16:56:57
5minuten bezig en ik zit al bij de 100.
Begin is lijd makkelijk, 300 woorden voor Nederlands kwamen er net ook in tien minuutjes uit, maar NaNo, ho maar XD. Kan natuurlijk ook liggen aan de overgang naar de andere schrijftaal :P
Joe.

nielsboy

Mijn doel voor vandaag is de 2250. Ik zit nu rond de 1900. Als ik 2250 heb gehaald dan ga ik slapen.

Roggie

Joe.

nielsboy

Nee! XD Ik ben gewoon snel. Ik zit nu aan de 2300, en ga nog even verder schrijven. Ik vind het leuk!

nielsboy

Ik ben het nu zat voorvandaag. 2500 woorden! Morgen ben ik het 4de uit dus heb ik lekker veel tijd.