Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(Verhalen)Reactietopic (2011) - Aanmoediging nodig, hier hebben we het volop!

Gestart door Linqy, 20 oktober 2011, 20:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Nouja, opzich heb ik de tijd. En ik heb ook de vrijheid genomen om al mijn gedachten gewoon op te schrijven, maar ik ben bang dat dat wel energie gaat vergen op den duur. Maar ik heb er wel vertrouwen in. :P

Ralinde

Linqy

Zodat we niet allemaal in elkaar topics lopen te spammen:

Hier reageren op elkaars verhalen!

(zet er logischerwijs wel even bij op wie je reageert ;))

marcoo

Roggie

Joe.

Jnusch

Ik ga eigenlijk niemand anders verhaal lezen, dat jullie het even weten :P Geen tijd voor en lezen op de computer is kak. Maar lees gerust mijn verhaal, want ik stel feedback wel erg op prijs? :D

marcoo

Citaat van: Roggie99 op  1 november 2011, 20:14:57
Tuurlijk ga je meedoen :D Al een verhaal?
Dat is één van de problemen. Ik denk dat het een James Bond/Jason bourne achtig verhaal gaat worden. Enige probleem is dat er geen storyline+personages zijn die ik dus ook nog moet bedenken :-X

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Roggie

Want die feedback ga je wel lezen ofzo? :P

Weet je wat, als jij meer dan 200 A4tjes schrijft ga ik bij m'n Engelse leraar proberen of ik het kan lezen voor m'n dossier. :D
Joe.

Roggie

Citaat van: marcoo op  1 november 2011, 20:24:31
Dat is één van de problemen. Ik denk dat het een James Bond/Jason bourne achtig verhaal gaat worden. Enige probleem is dat er geen storyline+personages zijn die ik dus ook nog moet bedenken :-X
Doe wat ik deed:

-Zap naar Discovery Channel
-Zeg tegen je vader dat je dat een leuk onderwerp lijkt
-Luister naar zijn idee
-Verzin er wat actie omheen

En daar is je NaNo :D
Joe.

Rain

Als je echt écht niets weet kun je ook nog naar Adopt a plot gaan op het nano forum. Maar dat lijkt me ook lastig eigenlijk. :)

Dixie

Ja precies, als je je er niet 'verbonden' mee voelt dan is het al helemaal moeilijk om er zoveel over te schrijven lijkt me :P