Nano - Wordcountjubeltopic!

Gestart door Linqy, 1 november 2011, 09:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

15.000.. done
16.000.. done
17.000.. done!

Vandaag maar eens kijken of ik nog een voorsprong kan pakken :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kaasje

Ja! Goed zo Janusch :D

En lekker bezig, Prophet. Ik verbaas me er echt soms over hoeveel jij per dag schrijft. O0
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Prophet

Ja, ik zelf ook hoor... alleen het gaat allemaal steeds makkelijker, waarschijnlijk omdat ik niet zoveel research meer hoef te doen over mn personages, maar ze nu gewoon zelf verder ontwikkel. En ik een situatie probeer wat uitgebreider te beschrijven.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

Roggie

Vandaag schrijven gaat niet meer lukken, drie dagen achter dus :(

Mooi weekenddoel (A)
Joe.

Erwipro

Vandaag mooi opgeschoten, namelijk ruim 3000 woorden. Ik wil nog even flink aan de slag tot ongeveer 23:59. En dan mijn wordcount updaten.
Om alvast een tussenconclusie te geven die ik in mijn filosofische mijmeringen heb gevonden:
CiteerMensen hebben [...] van nature een hekel aan prioriteit.

Jnusch

Ik ben de 10000 gepasseerd! :D
En morgen best wel wat tijd, dus dan hoop ik nog flink wat in te lopen weer. In ieder geval 3000 woorden erbij... moet lukken. Nu ruim 1000 gedaan in minder dan 25 minuten, yay :)

Prophet

Ah... net niet genoeg tijd nu om tot de 20k te komen ::)

19629...

Jnusch

Net 1455 woorden in een halfuur geschreven :D Bijna mijn record verbeterd ^-^

Prophet

20.143 :D

Als eerste hier deze barriere geslecht :D en vandaag 2684 woorden, volgens mij mn record :D

Erwipro

Ralinde

Yay de widgets zijn er! :D

Ik ga vandaag als het goed is door de 15k barriere van gisteren en hopelijk door de 16k dan zou ik al weer aardig op koers liggen.

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Erwipro

Ik loop weer bij met mijn aantal woorden :D 16717 :D Nu nog 'even' een voorsprong opbouwen. :P

Linqy

Rain

13k net voorbij.. Het gaat langzaam vandaag, maar het komt beetje bij beetje :P