Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

forecaster

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
morgen is het de 1ste dag van nano.......

ik ga dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood..........

Kaasje

Ik ga het ook echt niet redden gewoon. Het is gewoon echt kwalitatief uitermate teleurstellend gepland, want november is echt een gigantisch drukken maand opeens, zeker met tentamenweek.
Waarschijnlijk doe ik de eerste week dus niks, want tentamenweek, en begin ik pas de zevende, met een achterstand die nauwelijks meer in te halen is :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

Citaat van: Kaasje op 31 oktober 2010, 10:44:13
Ik ga het ook echt niet redden gewoon. Het is gewoon echt kwalitatief uitermate teleurstellend gepland, want november is echt een gigantisch drukken maand opeens, zeker met tentamenweek.
Waarschijnlijk doe ik de eerste week dus niks, want tentamenweek, en begin ik pas de zevende, met een achterstand die nauwelijks meer in te halen is :P
Mweh, ik moet ook nog steeds een echt plot hebben... ik ga echt zó geen inspiratie hebben ._.

Kaasje

Als ik jou was zou ik het gewoon bij je oude plot houden. Dat heb je al voor een groot deel uitgewerkt en dat het niet klopt of wat dan ook, jammer dan, daar heb je december voor, ofzo :P

Inspiratie is bij mij niet zo'n probleem, meer het tijdsgebrek.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

Citaat van: Kaasje op 31 oktober 2010, 11:07:54
Als ik jou was zou ik het gewoon bij je oude plot houden. Dat heb je al voor een groot deel uitgewerkt en dat het niet klopt of wat dan ook, jammer dan, daar heb je december voor, ofzo :P

Inspiratie is bij mij niet zo'n probleem, meer het tijdsgebrek.
Mjah, maar dat oude plot werkt ook gewoon weer niet.

._.

Jnusch

Niet zo zeuren kinders, gewoon beginnen en zien waar het schip strand ;)

Shaddow

Mjah.

Maar ik had zegmaar iets wat ik in het verhaal wil verwerken, maar volgens mij kan ik dat beter gewoon niet doen ._.

Rain

Jnusch

Citaat van: Shaddow op 31 oktober 2010, 13:49:44
Mjah.

Maar ik had zegmaar iets wat ik in het verhaal wil verwerken, maar volgens mij kan ik dat beter gewoon niet doen ._.
Je kan het ook gewoon wel doen, aangezien je het er altijd nog uit kan halen ;)

Shaddow

Ja, maar het is vrij moeilijk te verwerken in het plot dat ik voor ogen heb...

Germelia

Dan doe je alsof het een droom is :D

Vakonov

Daar houden we je aan :D
8)

Ralmuski

Erwipro

Toch nog :D

Woh. Nog maar dik 3,5 uur te gaan :D

Simile

Oooeeh :D

de site is wel sloom op het moment zeg XD