NaNo 2010 - "Maar editten is toch echt voor december"

Gestart door Golovior, 10 juli 2010, 00:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

CiteerSite slowness, and a solution!
Update at 12 AM Pacific: California and the rest of the pacific time zone regions are live! I better get cracking on my writing. It feels good to be in NaNoLand! We're still waiting for Alaska, and then Hawaii, and I wonder if I can stay awake for it. Just in case I fall facedown on my keyboard, welcome to NaNoWriMo, Alaska and Hawaii!

As we welcome more regions to NaNoWriMo, (hello South Africa, Malta, Italy, Germany, Austria, Belgium, France, Netherlands, Spain, Sweden, Switzerland, and so many others!) site traffic continues to spike and site speed continues to crawl.

To remedy this, we're going to disable site notifications for a while. This means you won't receive email notifications when a forums post or homepage story you're subscribed to is updated, but it should also help our servers keep serving the many thousands of Wrimos on the site right now. Stay tuned to the NaNoWriMo Twitter feed for updates on when the site notifications are suspended and when they'll be back.

Did you know that we've already written over 800,000 words? Astonishing!

Watch out, UK, here comes November!

Lindsey

Het zou nu dus vlugger moeten zijn. :)

*gaat sig ophalen*

Shaddow

Omfg.

had ik gister wel een hele plotfix, maar nu heb ik geen inspiratie ofzo over hoe ik moet beginnen en mweh.

Rain

ik ben begonnen, maar het begin schiet niet op. Het verhaal is zo onduidelijk nu nog. maar allas, wel al bijna 400 woorden geschreven. Nog 1300 tot mijn dagdoel xD

Kaasje

Ik wil ook beginnen :(
*Vervloekt tentamenweek*
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

Ik ben begonnen. Zouden jullie misschien kunnen kijken of ik fouten heb gemaakt?

Simile

Een reactietopic voor de nano's die op de site gepost worden leek me wel handig. :)

Shaddow

Ik heb net inspiratieburstgehad en ik heb wat opgeschreven en ik kan nu als het goed is mijn verhaal precies zo schrijven als ik wil met alles precies zoals ik wil en het kan gewoon en YAY :D

Rain

nog 900 woorden voor mijn goal

Ralmuski

Ik begin morgen wel.  (A)

Kaasje

Toch nog 731 woorden getypt :D
Als dit hoofdstuk af is, post ik het eerste hoofdstuk wel, het ging er even om dat ik een beginnetje heb.

Edit:
Hé, mijn signature doet het niet :(

Edit2: Oh yay, hij doet het :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Rain

yay nog 400 :D dit ga ik wel krijgen vandaag. En dan morgenochtend de volgende 1667 woorden, en dan weer hard leren voor de toetsen.

Ralmuski

Ik wil een sig, maar ik krijg niet eens mijn account geactiveerd.  >:( Gare site time out. Al de hele dag. Nu is die inlog natuurlijk weer niet meer geldig omdat dat vanmiddig niet goed laadde...

*nu al zin om te stoppen* :(

Rain

ow.. site doet het bij jullie ook niet? :(

Simile

af en toe doet de site het, meestal niet :P.

En iedereen mag een poging doen mij in te halen want ik heb geen computer meer na morgen 13.00 tot woensdagnacht. Al ga ik morgenochtend natuurlijk nog een woordje of 1000 typen als het kan  8)

Erwipro

Mja op dit tijdstip is Amerika een beetje actief op die site volgens mij :P Vanmorgen en vroeg in de middag werkte het wel aardig :P