NaNo 2017

Gestart door Kaasje, 1 november 2017, 11:59:34

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Gefeliciteerd Tim!

EN GOGOGOGOGO ERWI JE KUNT HEEET
Joe.

Erwipro

*kruipt (op werk) over de 45k-grens heen*

Edit: nog precies 2.5k! De ontknoping van mijn verhaal is gewest. De overige woorden zijn voor vanavond. Om de spanning erin te houden :P

Black_and_White

Lekker Kaasje! (En ook Skeilah en Roggie!)

En dat kan ik vanavond dus ook tegen Erwipro zeggen! O0

Erwipro

I did it I did it I did it! :D :D

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Sil

Misschien (misschien?) een maandje te laat, maar ik ga ook proberen een verhaal te schrijven. Voor nu is het redelijk een impuls, maar misschien als ik consequent elke ochtend vroeger opsta en er een halfuur aan besteed en jullie op de hoogte houd, gaat het wel lukken om er wat van te maken. Dan kunnen jullie lekker mij een por geven als ik niks doe ofzo. (A)

Voelt wel goed om een proloog te lezen die je een jaar geleden schreef en te denken: well damn, die is bruikbaar. :D

Wel echt ontzettend veel respect dat jullie de discipline hebben opgebracht om een maand lang nagenoeg elke dag te schrijven.

Skeilah

Kaasje

Citaat van: Sil op  1 december 2017, 06:43:51
Misschien (misschien?) een maandje te laat, maar ik ga ook proberen een verhaal te schrijven. Voor nu is het redelijk een impuls, maar misschien als ik consequent elke ochtend vroeger opsta en er een halfuur aan besteed en jullie op de hoogte houd, gaat het wel lukken om er wat van te maken. Dan kunnen jullie lekker mij een por geven als ik niks doe ofzo. (A)
Zeker doen, Sil! Misschien helpt het voor jezelf om ook een soort van wordcount-doel te hebben. Voor mij werkt dat namelijk heel goed. Op de NaNoWriMo-site kan je tegenwoordig bij je eigen account goal trackers toevoegen (ook buiten november), waarin je zelf een doelwordcount kan invullen over een bepaalde tijd en dan krijg je er ook zo'n mooi grafiekje e.d. bij. Succes! :)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Sil

Oh, dat klinkt wel goed. Wat ik tot nu toe wilde doen heb ik in ieder geval al twee dagen achter elkaar volgehouden en zelfs meer gedaan dan normaal, dus dat is een goed begin I guess. Ik hou het voor nu nog even bij zo min mogelijk externe dingen behalve mij, mijn verhaal en Word, maar als ik het lastig begin te krijgen ga ik wel gebruik maken van die functies voor hulp denk ik.

Sil

Ik heb inmiddels iets meer dan 4000 woorden op papier, dat is ongeveer hoofdstuk 1. Het begin ervan heb ik nu ook al omgezet tot tekst waar ik echt trots op ben, in plaats van tekst die er alleen maar staat omdat ik dan schrijf, zeg maar.

Zou iemand het willen lezen en aangeven wat zijn / haar eerste gedachten zijn over hoe de rest van het verhaal gaat lopen? ^^