Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2017

Gestart door Kaasje, 1 november 2017, 11:59:34

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

De voorpret is inmiddels voorbij: het echte werk kan beginnen! Vertel in dit topic over je voortgang, je mijlpalen en tegenslagen, et cetera et cetera.

Deelnemers van WvW.nl:

Plaats je username even in dit topic als je hier niet bij staat, dan voeg ik je toe :) @Skeilah @Roggie99 @Dixie @crushergirl @RickTorreman @Mickey
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Skeilah

Mijn naam is gewoon Skeilah :P

crushergirl

interpunctie is voor mensen met teveel tijd

Kaasje

Allebei toegevoegd. Vreemd dat hij jouw afbeelding wel pakt, maar als ik op je username zoek op NaNo dan vindt hij niks bij Crushergirl ???
Ik ben voor vandaag al klaar, maar wil voor de 2k gaan om een beetje voorsprong op te bouwen.
DIES IRAE DIES ILLA

Skeilah

Citaat van: Kaasje op  1 november 2017, 15:31:19
Allebei toegevoegd. Vreemd dat hij jouw afbeelding wel pakt, maar als ik op je username zoek op NaNo dan vindt hij niks bij Crushergirl ???
Ik ben voor vandaag al klaar, maar wil voor de 2k gaan om een beetje voorsprong op te bouwen.

Thanks!

Kevindemen

Ik schrijf vandaag niks, te druk met school en straks nog theater. Slechte start zo haha ^^
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Kaasje

Skeilah gaat lekker! O0
DIES IRAE DIES ILLA

Skeilah

Citaat van: Kaasje op  2 november 2017, 11:16:30
Skeilah gaat lekker! O0

Jij en heatherfield (wie is dat xD) ook hoor!

Kaasje

Ik vergeet ook altijd wie Heatherfield is :-[ Maar het is dus Roggie, heb ik even opgezocht. Sorry voor de tag want je stond er dus al tussen. Nu vergeet ik het echt niet meer :P
DIES IRAE DIES ILLA

Mickey

Skeilah

Huh Kaasje heeft meer woorden dan mij maar toch is zijn vakje geel? ???

Kaasje

Waarschijnlijk omdat ik toen de 1.667 nog niet gehaald had voor vandaag. Gisteren had ik rond de 2.300 of zo, dus als je dan net 1.600 hebt getypt is hij wel oranje, maar zou ik toch meer dan jij gehad hebben. Nu is hij in ieder geval mooi groen :D

Ik vind het vreemder dat bij Mickey de twee vakjes wel gekleurd zijn, maar de teller op 0 woorden staat.
DIES IRAE DIES ILLA

Mickey

Op dag 1 heb ik wel mijn 942 woordjes ingevuld, maar dat pakt ie niet?

Dag 2 heb ik mijn woordenaantal nog niet bijgehouden, dus die klopt.

Edit: Nu ik het bij dag 2 heb neergezet laadt hij wel...

Skeilah

Oh je moet echt dat gemiddelde getypt hebben wilt het groen zijn? Nou dan heb ik maar af en toe geel denk ik cxD heb geen zin om veel meer dan 50000 te hebben (A)

Kaasje

Vandaag gaat een mindere dag worden voor mij. Straks sollicitatiegesprek en dan ben ik rond een uur of half vier pas terug. Hopelijk blijf ik wel op schema voor de 60K.
DIES IRAE DIES ILLA