Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2017

Gestart door Kaasje, 1 november 2017, 11:59:34

Vorige topic - Volgende topic

Skeilah

Erwipro

Thanks! :)
De rest ook natuurlijk!

Roggie

Komop Erwi we gaan vandaag knalleeeeeeen :D
Joe.

Erwipro

On it!
You can do it!

Roandraak

Citaat van: Erwipro op 24 november 2017, 21:18:53
Mijn doel voor morgen is om 13k te typen. (A)
Zoo, dan moet je in een enorme flow terecht komen. Succes!

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Erwipro

Ik zit nu op 5k :P Ik weet gelukkig wel waar mijn verhaal heen moet.

Roggie

Lekker bezig! Net m'n eerste duizend erdoorheen gejaagd, nog 6k te gaan vandaag... Gelukkig zit ik zo 4 uur in het OV (A)
Joe.

Kaasje

En, gelukt? Terug in de race?

Vandaag mijn karigste dag van dit jaar gehad, 1480 woorden slechts, maar gelukkig is mijn gemiddelde nog op pijl. Morgen wordt het ook spannend.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Skeilah

Ik loop nu iets meer als 2 dagen voor, enmaar goed ook want morgen heb ik een hele drukke dag, misschien kan ik laat nog schrijven maar dat valt te bekijken.

Roggie

Wat heerlijk is die 40k-grens toch ieder jaar. Het aftellen is nu echt begonnen. :) Eens kijken hoe hard ik door kan rammen vannacht!
Joe.

Roggie

43k alweer gehaald! Nog 2k te gaan voor ik naar bed "mag"

Edit: 45k staat er! Zelfs bijna Silke ingehaald ;D
Joe.

Skeilah

Citaat van: Roggie99 op 27 november 2017, 01:29:57
43k alweer gehaald! Nog 2k te gaan voor ik naar bed "mag"

Edit: 45k staat er! Zelfs bijna Silke ingehaald ;D

Wut XD. Ik heb mijn eerste rode vakje :c Maar ik had gewoon echt nood aan een dagje rust en het deed ook echt goed, ik kan nu weer volop schrijven :D

Erwipro

Citaat van: Kaasje op 25 november 2017, 23:19:11
En, gelukt? Terug in de race?
Enigszins... het is bij de 5k gebleven omdat ik nog een hoop andere dingen te doen had, maar ik zie het nu wel iets rooskleuriger in doordat ik weet wat het is om zo lang achter elkaar te schrijven :P

Edit: heel blij dat ik vandaag eerder vrij was. Lekker 4k geschreven, en ik hoop vanavond nog even een ruk te maken.

Roggie

Succes Erwi! Ik ga 't gewoon vannacht afmaken denk ik... Nog maar 4k te gaan en ik voel 'm gewoon (ik voel vooral hoe meh mn verhaal is, maar toch)
Joe.

Kaasje

Goed bezig mensen! O0
Ik ga nu nog beginnen. Technisch gezien kan ik nog voor de 70K gaan maar dat wordt wel echt aanpoten, want komende dagen worden druk druk druk.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE