Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNoWriMo 2017 voorpret

Gestart door AnjaAquaFaba, 1 oktober 2017, 10:59:10

Vorige topic - Volgende topic

AnjaAquaFaba

Ha vriendjes en vriendinnetjes,

Het is eindelijk oktober, dat betekent bijna november! Dus ik heb zojuist bedacht dat ik wel weer 50 000 woordjes op een verhalende manier kan opschrijven. Dus wie zijn dat nog meer van plan?

@Erwipro
@maureen
@Kevindemen
@Gait
@Kaasje
@Roggie99

maureen

Ik ben van plan om die 50000 woorden in mijn pws te steken :P
Als ik eindelijk eens een leuk idee heb waar ik mee door kan zetten doe ik wel een 3de (4de?) poging. Ik betwijfel het :(

Dixie

Ooooh, misschien ga ik dit jaar ook wel weer meedoen!!

RickTorreman

Als ik aan 1000 woorden zit, ben ik al ver in 1 week.. xD
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Skeilah

Ik heb het begin van een verhaal te maken en wil dat eigenlijk wel verder maken, dus misschien is nanowrimo wel een goed moment om daar mee te beginnen^^

Roandraak

Mag je een samenvatting van je studiestof ook indienen als Nano? Misschien red ik het dan wel.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Erwipro

Jaaa ik ben ook weer van plan om mee te doen!
Nog geen idee van m'n plot, maar dat schijnt geen probleem te zijn :')

Kaasje

Ik ben er ook weer serieus over aan het nadenken. Iemand ervaring met (zeg) 32 uur per week werken naast NaNo'en? Is dat te doen?
Het plotprobleem heb ik ook, maar misschien brei ik een beetje door op mijn verhaal van vorig jaar.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

AnjaAquaFaba

Vorig jaar was ik werkloos en volgens mij wist ik de eerste week van november dat ik in december zou gaan werken. Nu heb ik een fulltime baan, dus ik heb ook wel een beetje getwijfeld of ik wel genoeg tijd zou hebben. Ik ga ook nog een midweek op vakantie en ik was niet van plan mijzelf op vakantie te dwingen dingen te doen.
Dus maar gewoon laat naar bed gaan en hele zaterdagen schrijven.

Ik wil ook voortborduren op het verhaal van vorig jaar. Ik was het net aan het lezen, maar ik weet echt niet zo goed meer hoe het allemaal zit. Maar ik ben dus wel staat mijzelf hardop te laten lachen.

Erwipro

Citaat van: Kaasje op  1 oktober 2017, 17:22:17
Ik ben er ook weer serieus over aan het nadenken. Iemand ervaring met (zeg) 32 uur per week werken naast NaNo'en? Is dat te doen?
Het plotprobleem heb ik ook, maar misschien brei ik een beetje door op mijn verhaal van vorig jaar.
Kan best hoor. Als je naast je werk geen andere verplichtingen hebt XD Naast je studie is wat minder handig omdat je dat ook mee naar huis schijnt te moeten nemen, maar ook zeker niet onmogelijk. :P
Leuk idee, ik ga mijn vorige NaNo's ook weer es teruglezen!

RickTorreman

Tja, dan ga ik poging 2 doen! Vorig jaar wachtwoord vergeten, dus dacht dan schrijf ik het in docs, niet van gekomen dus...

Moet ik alvast een bepaalde 'club' joinen?
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

crushergirl

Ik ga het ook weer eens proberen. Gelukkig heb al al een paar ideeën en de eerste zin (want die duurt het langste van het hele boek...).
interpunctie is voor mensen met teveel tijd

Mickey

Kevindemen

Vorig jaar heb ik het niet gehaald, maar ben zeker van plan het dit jaar wel te gaan halen. :3
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Erwipro

Citaat van: RickTorreman op  1 oktober 2017, 19:00:09
Moet ik alvast een bepaalde 'club' joinen?
Ik weet niet precies wat een club inhoudt, maar je kunt je iig wel aansluiten bij een regio. Bijvoorbeeld Nederland. :P