Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

NaNo 2016

Gestart door Kaasje, 2 november 2016, 11:07:20

Vorige topic - Volgende topic

AnjaAquaFaba

Ik heb gisteren de 30 000 grens gehaald, daar ben ik voorlopig nog even trots op als dat mag  :P

Erwipro

Ik ga morgen geen 40k halen :P Maar ik hoop wel iig de 30k vandaag te halen. Dan moet het met 3k woorden per dag net lukken.
Ik hoop vrijdagavond en zaterdagochtend (misschien wel 's nachts) een flinke ruk te maken. Maar het is volgens mij nog nooit zo moeizaam gegaan :P

Roggie

Ik ga ook nog even moeten aanpoten :P Ga proberen alle achterstand in het weekend in te halen. Succes allemaal!
Joe.

Erwipro

Wat is jouw gebruikersnaam eigenlijk? :P

Roggie

Heatherfield. Catcher in the Rye <3

Ik moet nog anderhalf duizend woorden om m'n doel van vandaag (28.5k -> 32.5k) te halen maar het is laaaaaaaat. Wish me luck.
Joe.

Kaasje

Kom op Roggie, you got this! Ik ben ook nog bezig, dus dat wordt samen bikkelen ;)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kaasje

Ik heb last-minute besloten om voor de 60.000 te gaan dit jaar. Dat betekent dat ik 2500 per dag moet doen vanaf nu. Dus we zitten geloof ik allemaal een beetje in hetzelfde schuitje wat betreft aanpoten :p
DIES IRAE DIES ILLA

AnjaAquaFaba

Ik heb vandaag echt geen tijd  :-\

Erwipro

Ik ga dit weekend ook geen tijd hebben, tegen de verwachting in. Ik vrees het ergste.. :-\

AnjaAquaFaba

Citaat van: Meringue op 25 november 2016, 10:57:09
Ik heb vandaag echt geen tijd  :-\
En toch is het gelukt!  :o

Roggie

*nahijg*

Morgen pushen tot de 42,5k. En dan tweeënenhalf duizend per dag totdat ik op het nippertje win... krap allemaal.

Succes Meringue, en gefeliciteerd Kaasje! :D
Joe.

Kaasje

Ja hoor jongens, jullie gaan lekker. Dat gaat nog wel lukken, vandaag, morgen èn overmorgen!

Ik heb zojuist per ongeluk één van mijn hoofdpersonen vermoord. Oeps :(
DIES IRAE DIES ILLA

AnjaAquaFaba

Au, ik heb echt random dat mijn boek ineens over draken gaat.

Kaasje

Haha, wat is daar erg aan?
DIES IRAE DIES ILLA

AnjaAquaFaba

Ik heb echt geen verstand van draken, geen liefde voor draken en ik weet niet hoeveel poten ze nou eigenlijk zouden moeten hebben. Verder is het prima  :P